Вороньківська територіальна громада

Київська область, Бориспільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - бензин А-95

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08352, Київська область, Бориспільський район, с. Вороньків, вул. Паркова, 2; код ЄДРПОУ – 44042825.

 

Назва предмету закупівлі: «БЕНЗИН А-95 В ТАЛОНАХ ЧИ СКРЕТЧ-КАРТАХ (ДЛЯ ПОТРЕБ МІСЦЕВОЇ ПОЖЕЖНОЇ ОХОРОНИ)» (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 Нафта і дистиляти)»

 

Мета закупівлі: для забезпечення потреб місцевої пожежної охорони (для заправки пожежних автомобілів)

 

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:

 

Поставка талонів або скретч-карт на паливо відбувається за адресою Замовника: Україна, 08352, Київська обл., Бориспільський р-н, село Вороньків, вул. Паркова, будинок 2. Здійснення заправки транспортних засобів Замовника за такими талонами – за місцем знаходження АЗС учасника або партнерів на території Київської області, в радіусі 20-30 км від юридичної адреси Замовника.

Процедура закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N. 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії  правового режиму воєнного стану в Україна та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

п/п

Найменування

Якісні вимоги

Одиниця

виміру

Кількість

 

 

1

 

Бензин А-95

(в талонах/скретч-картах номіналом 20 літрів)

Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини

автомобільні Євро. Технічні умови», вимогам Європейського стандарту EN 228:2008 та вимогам екологічного стандарту ЄВРО-5.

 

 

літр

 

 

5100

 

Технічні та якісні вимоги:

           Товар повинен відповідати національним стандартам та технічним вимогам виробників транспортних засобів відповідно до вимог статті 24 Закону України «Про автомобільний транспорт» з необхідністю застосування заходів із захисту довкілля відповідно до вимог статті 49 Закону України «Про дорожній рух», Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 року № 1442 (зі змінами), ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови.», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927.

        До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:

  • податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
  • інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.

         При виявленні Покупцем дефектів бланків дозволів (талонів), будь-чого іншого, що може якимось  чином вплинути на якісні характеристики нафтопродуктів – Продавець повинен змінити бланки дозволів (талони) в асортименті та кількості вказаній в письмовій заявці Покупця протягом п’яти робочих днів.

          Талони/скретч-карти на пальне повинні бути виготовлені на паперовому носії, містити емблему торгової марки, вказівку на вид (марку) товару та номінал. На талоні/скретч-карті мають бути нанесені штрих-код, голографічне зображення та інші ступені захисту. Талон/скретч-карта на пальне є товарно-розпорядчим документом на Товар, на підставі якого здійснюється відпуск Товару на АЗС. Товар відпускається на АЗС по пред’явленим скретч-карткам чи талонам згідно з їх номіналом.

          Термін дії (використання) талонів/скретч-карток повинен становити не менше ніж 12 місяців з дати їх отримання Замовником. У разі невикористання талонів/скретч-карток, Учасник зобов’язаний безкоштовно продовжити термін дії до їх повного використання. Учасник, у разі необхідності (обмін талонів/скретч-карток старого зразку на талони/скретч-карт нового зразку, закінчення терміну дії талонів/скретч-карток, дефекти талонів та їх аналогів тощо), забезпечує протягом п’яти робочих днів з дня отримання письмової заявки Замовника безкоштовний обмін талонів рівнозначного номіналу, без врахування коливання ціни, як протягом дії Договору про закупівлю, так і впродовж не менше 12 місяців з дати отримання талонів/скретч-карток Замовником.

            Замовник має право звернутися за підтвердженням якості нафтопродуктів до державних органів або відповідних експертних установ, організацій та здійснити перевірку якості з будь-якої АГЗС, що зазначені у пропозиції переможця (Продавця).

               Поставка бланків дозволів (талонів чи скретч-карт) – за адресою Замовника: 08352, Київська область, Бориспільський район, с. Вороньків, вул. Паркова, 2

 

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2023 рік, по КЕКВ 2210 по КПКВ 0218130 «Забезпечення діяльності місцевої та добровільної пожежної охоронию

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 230 000,00  грн з ПДВ.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:

1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;

2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;

3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).

             Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.

          При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на паливо, опубліковані на офіційному сайті Міністерства фінансів України.

 

        Також враховувалась інформація про ціни на даний вид товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro».

    

         Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. 

 

 

Уповноважена особа                                                                       Юлія ГОЛЬОСА