Вороньківська територіальна громада

Київська область, Бориспільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик _ путівки

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08352, Київська область, Бориспільський район, с. Вороньків, вул. Паркова, 2; код ЄДРПОУ – 44042825.

 

Назва предмету закупівлі: «Послуги із оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Закарпатській області (путівки на відпочинок)» (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку)

 

Мета закупівлі: для оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

 

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Закарпатська область (за місцем розташування закладу оздоровлення та відпочинку переможця процедури закупівлі).

 

Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями  відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N. 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії  правового режиму воєнного стану в Україна та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями.

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі

 

Місце відпочинку: Закарпатська область (за місцем розташування закладу оздоровлення та відпочинку переможця процедури закупівлі).

Період перебування дітей: червень - серпень 2023 року.

Строк надання послуг – до 25.08.2023 року.

Кількість – 26 путівок.

Для оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку направлятимуться діти віком від 7 до 16 років для самостійного перебування – діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

1. Відповідно до придбаних путівок надаються послуги оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані у Закарпатській області, що включають комплекс спеціальних заходів соціального, виховного, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, спрямованих на відновлення та поліпшення фізичного і психічного стану здоров’я дитини. Базовий перелік послуг з оздоровлення:

  • розміщення та проживання;
  • організація харчування;
  • організація виховної діяльності та дозвілля;
  • послуги з організації фізкультурно-спортивної діяльності;
  • медичне обслуговування;
  • психологічні послуги;
  • організація навчального процесу;
  • організація виховного процесу;
  • інформаційні послуги.

2. Тривалість оздоровчої зміни: 14 календарних днів.

3. Заклад, що надає по путівкам послуги оздоровлення дітей повинен належати до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, типи яких визначено у статті 14 Закону України „Про оздоровлення та відпочинок дітей” від 04.09.2008 № 375-VI, перебувати в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей та бути атестованим відповідно до Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2009 року № 426 не нижче вищої категорії.

4. Робота дитячого закладу оздоровлення та відпочинку повинна відповідати вимогам Закону України „Про оздоровлення та відпочинок дітей” від 04.09.2008 № 375-VI, наказу Мінсім’ямолодьспорту від 13.08.2009 № 2881 „Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей” (зареєстровано в Мін’юсті 10.09.2009 за №854/16870), наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 „Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладівˮ (зареєстровано в Мін’юсті від 24.07.1996 № 378/1403).

5. Умови перебування у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку повинні відповідати Державним санітарним правилам і нормам „Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів” ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23, Протиепідемічним заходам у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 08.06.2021 № 5.

6. Норми харчування та порядок організації харчування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку повинні відповідати вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 „Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”.

7. Заходи пожежної безпеки закладу оздоровлення та відпочинку повинні відповідати Правилам пожежної безпеки в Україні, які затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 №252/26697).

8. Місце розташування: дитячий заклад оздоровлення та відпочинку розташований у Закарпатській області. Розташування закладу оздоровлення та відпочинку в позаміській парковій зоні на самостійній земельній ділянці та огородженій території. Наявність на території закладу водойми та насаджень. Озеленення закладу має складати 60% площі основної забудови (при розміщенні закладу  у лісовому або парковому масиві – не менше 50%).

9. Кадрове забезпечення: укомплектованість працівниками закладу оздоровлення та відпочинку повинна відповідати Типовим штатним нормативам дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затвердженим наказом Мінсім’ямолодьспорту від 16.04.2009 №1254 (зареєстровано у Мін’юсті 30.04.2009 року за №396/16412).

10. Вимоги до облаштування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку:

  • наявність приміщень для проведення навчальних занять на території закладу;
  • наявність медичного блоку;
  • наявність харчоблоку;
  • наявність тренажерів на території закладу;
  • наявність спортивного залу та/або фізкультурно-оздоровчих майданчиків для волейболу, баскетболу, тощо;
  • наявність ігрових майданчиків;
  • наявність творчих майстерень, приміщень для роботи гуртків;
  • наявність бібліотеки та/або бібліотечного кутка;
  • наявність актового залу та/або літньої естради;
  • наявність інструкцій з техніки безпеки, профілактики травматизму, запобігання нещасним випадкам, дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки;

-    наявність на території закладу власного критого лікувально-плавального басейну довжиною не менше 15 м.

11. Вимоги до умов проживання:

  • розміщення дітей здійснюється відповідно до ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23 та Протиепідемічних заходів у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 08.06.2021 № 5;
  • в капітально-зведеній будівлі не менше двох поверхів з блочним або по-кімнатним розміщенням у кімнатах із забезпеченням достатнього метражу на 1 особу (згідно з санітарними нормами під час карантину);
  • кімнати повинні бути відремонтовані та укомплектовані меблями у кількості, достатній для забезпечення комфортних умов кожній дитині (ліжко, шафа, тумбочка), постільною білизною, рушниками;
  • цілодобове постачання холодної води та гарячої води;
  • цілодобове теплопостачання;
  • наявність котельні (сховища палива);
  • наявність санітарних вузлів, що включають вбиральні, умивальник, душові кабіни у блоці або у кімнаті спального корпусу.

12. Вимоги до організації харчування:

  • повноцінне збалансоване харчування не менше 5 разів на добу відповідно до примірного сезонного меню, в стаціонарному приміщенні їдальні згідно вимог діючого законодавства України. Норми харчування та порядок організації харчування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 „Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”;
  • організація дієтичного харчування та забезпечення сухими пайками за потреби.

13. Вимоги до організації виховної діяльності та дозвілля:

  • наявність програм і проведення заходів із національно-патріотичного виховання;
  • організація діяльності гуртків і клубів за інтересами, дитячих студій, творчих майстерень тощо;
  • демонстрування художніх, науково-популярних, відео та мультиплікаційних фільмів;
  • організація перегляду спектаклів театрів юного глядача, творчих колективів, виступів музичних і музично-танцювальних колективів;
  • організація екскурсій (тематика – туризм, національно-патріотичне виховання) - не менше двох раз на зміну безкоштовно та забезпечення дітей водою та сухим пайком;
  • проведення дискотек, танцювальних вечорів, концертів художньої самодіяльності;
  • організація розвивальних та інтелектуальних ігор;
  • організація дитячих свят (відкриття та закриття зміни, пам’ятні дати тощо);
  • відповідність планів та програм тематиці змін і віковим особливостям дітей;
  • реалізація усіх складових виховної діяльності державною мовою.

14. Вимоги до організації фізкультурно-спортивної діяльності:

  • проведення занять з ранкової гімнастики – щоденно;
  • проведення змагань, занять з фізичної культури та спорту, організація спортивних свят;
  • забезпечення умов проведення занять з фізичної культури та різних видів спорту (тренувань вихованців дитячо-юнацьких спортивних шкіл та клубів);
  • проведення занять з плавання. Для проведення занять з плавання обов’язкова наявність окремої власної будівлі з власним опалювальним критим басейном (у відповідності д будівельних та санітарних норм, що стосуються дитячих басейнів, які регулюються наступними нормативними документами: ДБН В.2.2-4-97, ДСанПіН 5.5.5.23-99, ДБН В2.2-12-2003 і довідковий посібник до СНиП 2.08.02-89.) довжиною не менше 15 м та шириною не менше 6 м. Для підтвердження надати у складі пропозиції техпаспорт на басейн, виготовлений БТІ  та документ територіального органу Держпродспоживслужби за 2023 рік, який містить інформацію щодо наявності критого басейну відповідних розмірів.

 

15. Вимоги до медичного обслуговування:

  • наявність обладнаного медпункту, ізолятору з кваліфікованим медичним персоналом, цілодобове чергування медичного працівника та надання невідкладної медичної допомоги;
  • у разі захворювання дитини організувати її лікування у медичному закладі та за потреби, забезпечити перевезення до місця постійного проживання;
  • дотримуватись заходів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 (зі змінами) „Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2ˮ;
  • проведення моніторингу стану здоров’я дітей медичними працівниками дитячого закладу оздоровлення та відпочинку;
  • проведення профілактичної роботи з питань здорового способу життя, в тому числі щодо профілактики інфекційних та неінфекційних захворювань, харчових та нехарчових отруєнь, запобігання травматизму, розвитку шкідливих звичок.

16. Вимоги до психологічних послуг:

  • проведення профілактичної роботи з дітьми з метою запобігання або усунення негативних психологічних чинників, що впливають на міжособистісні стосунки та формування тимчасового колективу;
  • психологічні консультації дітей з особистих та міжособистих питань;
  • надання психологічної підтримки дітям, які зазнали стресових ситуацій (за потреби).

17. Організація навчально-виховногопроцесузабезпечується згідно з Законом України „Про позашкільну освіту” від  22.06.2000 № 1841-III.

18. Інформаційні послуги:

  • наявність офіційного сайту або сторінки в Інтернеті;
  • інформування дітей про режим роботи закладу, правила внутрішнього розпорядку, техніки безпеки, розміщення на території закладу об’єктів інфраструктури, щодо побуту, харчування, медичної допомоги;
  • інформування батьків дітей (осіб, які їх замінюють) про їх права та обов’язки, правила перебування у закладі, зміст освітніх, оздоровчих, медичних програм або програм оздоровлення та відпочинку, в яких братиме участь дитина.

19. Охорона об’єкта та безпека:

  • цілодобова охорона громадського порядку огородженої території дитячого закладу оздоровлення та відпочинку і особистого майна дітей, пропускний режим, бажано відео спостереження та кнопка (спеціальне обладнання) для виклику групи швидкого реагування;
  • вимоги пожежної безпеки відповідно до Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014  № 1417 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697)

20. Особливі умови:

  • трансфер – перевезення груп дітей автобусами від найближчої залізничної станції до оздоровчого закладу та у зворотному напрямку з супроводом поліції та медичного працівника за рахунок дитячого закладу оздоровлення та відпочинку. Забезпечення сухим пайком  та водою дітей на зворотній шлях за рахунок дитячого закладу оздоровлення та відпочинку;
  • приймати до закладу оздоровлення та відпочинку відповідальних осіб за життя та здоров՚я дітей (педагогічні працівники) разом із дітьми для проведення навчально-виховного процесу, із розрахунку - 1 особа на 20 дітей. Виконавець зобов’язується забезпечити відповідальних осіб належними умовами розміщення на час перебування дітей у закладі;
  • забезпечити обов’язкове страхування від нещасних випадків під час перебування  дітей в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку;
  • забезпечити дитячий заклад оздоровлення та відпочинку цілодобовою охороною;
  • наявність мережі Wi-Fi та обладнаного приміщення для проведення освітнього процесу (онлайн-навчання);
  • у разі виникнення обставин непереборної сили забезпечити негайну евакуацію і відправлення дітей до місця постійного проживання;
  • наявність на території дитячого закладу чергового телефону;
  • наявність справної автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення при виникненні пожежі та надзвичайних ситуацій;
  • наявність захисних споруд (укриттів);
  • наявність тижневого запасу питної води, продуктів харчування тривалого зберігання, медикаментів на випадок виникнення надзвичайних ситуацій.

 

При перебуванні на оздоровленні дітям повинно бути забезпечена:

  • повна безпека життя і здоров'я дітей, дотримання вимог санітарного законодавства, правил протипожежної безпеки, дотримання заходів з профілактики травматизму і попередження нещасних випадків, тощо;
  • захист від будь-яких форм дискримінації, експлуатації, насильства з боку педагогічних та інших працівників дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, пропаганди релігійних конфесій.

 

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2023 рік відповідно до КПКВ 0213140  «Оздоровлення та відпочинок дітей» по КЕКВ 2730.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00  грн з ПДВ, відповідно до рішення сесії  №782-22-VIII від 17.02.2023 року.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:

1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;

2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;

3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).

             Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.

            При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни даний вид послуг.

        Також враховувалась інформація про ціни на даний вид послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах оздоровчих центрів, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro».

                   Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. 

 

 

Уповноважена особа                                                                       Юлія ГОЛЬОСА