Обгрунтування технічних та якісних характеристик _послуги з благоустрою
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08352, Київська область, Бориспільський район, с. Вороньків, вул. Паркова, 2; код ЄДРПОУ – 44042825.
Мета закупівлі: для забезпечення населених пунктів Вороньківської сільської ради послугами з благоустрою, зокрема: вивезення сміття, ручне та механізоване прибирання територій, згрібання трави, вивезення листя, санітарна обробка дерев тощо.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, 0000, Київська область, Бориспільський район, села Мирне, Малі Єрківці, Васильки, Старе, Сошників, Головурів, Вороньків, Кийлів, Жереб'ятин, Проців.
Процедура закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N. 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україна та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:
- податки і збори (обов’язкові платежі), що сплачуються або мають бути сплачені;
- витрати всіх необхідних об’ємів послуг та вимог до якості матеріальних ресурсів;
- заправка, технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Учасником;
- інші витрати, передбачені чинним законодавством та тендерною документацією на закупівлю товару даного виду.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору.
Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Надання послуг здійснюється відповідно до вимог:
- Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»
- Закону України «Про поховання та похоронну справу» та інших діючих нормативних документів
- Інших діючих нормативних документів Для розрахунків керуватися:
- Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства від 25.12.2013 № 603 “Про затвердження Норм часу та матеріально- технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій“.
- Іншими діючими нормативними документами.
Послуги мають безперервний характер, виконавець зобов’язаний надавати послуги в робочі, святкові, вихідні та інші неробочі дні.
У зв’язку з безперервним циклом надання послуг протягом року обов’язково гарантувати виконання умов договору на етапі подання тендерної пропозиції та після його укладення.
Послуги з прибирання повинно здійснюватися одночасно в усіх населених пунктах, а саме: Мирне, Малі Єрківці, Васильки, Старе, Сошників, Головурів, Вороньків, Кийлів, Жереб’ятин, Проців.
Транспортні засоби для надання послуг повинні бути в належному технічному стані, укомплектованими відповідно до законодавства України в галузі безпеки дорожнього руху, відповідати усім вимогам безпеки, охорони праці та навколишнього середовища, про що надається довідка в довільній формі.
У випадку виникнення несправностей автотранспорту в період обслуговування, необхідно замінити його на аналогічний технічно справний транспорт без зміни вартості та строків виконання замовлення.
Вивезення всього зібраного сміття та бруду повинно здійснюватися автотранспортним засобом (самоскидом або вантажним бортовим автомобілем або колісним трактором) на полігон відходів твердих побутових відходів.
Для якісного та своєчасного надання послуг Учасник повинен мати достатню кількість персоналу відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо надавати Замовнику послуги.
Якісні характеристики:
Послуги повинні надаватися якісно, своєчасно і в повному обсязі. Учасник повинен виконувати прибирання просипаного в процесі завантаження або вивезення сміття та бруду.
В разі виявлення Замовником неякісного або не в повному обсязі виконання послуг Учасника, про що представниками Замовника за результатами перевірки складається акт- претензія, Замовник не сплачує учаснику за неякісно виконані послуги (згідно складеного акту- претензії).
При наданні послуг (прибирання), при виявленні дефектів об’єктів благоустрою і інших недоліків (відкриті люки оглядових колодязів інженерних мереж, просідання покриття або ґрунту, пошкодження пам’ятників, та пам’ятних знаків) інформувати про це замовника в день виявлення.
Інші характеристики та вимоги:
Послуга повинна включати в себе не тільки прибирання, навантаження та вивезення сміття, а й забезпечувати його захоронення у спеціально відведені місця, що враховується у вартість тендерної пропозиції та укладення такого договору відбувається безпосередньо з учасником (Виконавцем) без участі Замовника.
Вивезення сміття забезпечується власним, або такими, що використовується на правах оренди, лізингу тощо, спеціалізованим автотранспортом Учасника.
Обсяги можуть бути змінені на Виконання вимог Замовника і в залежності від фактичних погодних умов та економічних факторів, а також вимог чинного законодавства
Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля:
- забезпечити унеможливлення розсипання зібраного сміття в процесі його прибирання та перевезення;
- забезпечити унеможливлення забруднення ґрунтів паливно-мастильними матеріалами (які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг).
Кількість, обсяг надання послуг: наведено в Таблиці 1 «Технічне завдання».
Таблиця 1
Технічне завдання
№ п/п |
Перелік послуг |
Одиниця виміру |
Обсяги
|
1. |
Прибирання територій біля пам'ятників (2 рази на тиждень) |
м2 |
11400 |
2 |
Згрібання і збирання скошеної трави |
м2 |
50000 |
3 |
Косіння трави ручним методом |
м2 |
100000 |
4 |
Прибирання сміття на території загального користування: зони відпочинку, спортивні та дитячі майданчики, зупинки громадського транспорту та ін. (2 рази в тиждень) |
м2 |
86375
|
5 |
Санітарна очистка дерев на території населених пунктів громади (1 послуга включає в себе санітарну очистку дерев на території всіх населених пунктів громади. Орієнтована кількість послуг на місяць – 2 послуги). |
послуга |
20 |
6 |
Косіння трави узбіч вулиць механізоване |
м2 |
150000 |
7 |
Косіння стадіонів механізоване |
м2 |
24000 |
8 |
Навантаження та вивезення сміття транспортними засобами |
м3 |
100 |
9 |
Згрібання та вивезення листя |
м3 |
200 |
10 |
Прибирання стихійних сміттєзвалищ |
машино-годин |
500 |
11 |
Утримання прилеглих територій кладовищ на території населених пунктів громади (1 послуга включає в себе прибирання та утримання прилеглих територій кладовищ на території всіх населених пунктів громади. Орієнтовна кількість послуг в місяць - 1 послуга). |
послуга |
10 |
Обгрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: видатки на даний вид послуг передбачені відповідно до Програми благоустрою населених пунктів Вороньківської сільської ради на 2021-2023 роки, яка затверджена рішенням сесії №34-2-VIII від 24.12.2020 року. Розрахунок ціни на даний вид послуг виконаний відповідно до вимог діючих законодавчих та нормативних актів з урахуванням всіх необхідних об’ємів послуг та вимог до якості матеріальних ресурсів, з чітким зазначенням всіх розрахунків по кожному виду послуг. Ціна на послуги зазначається з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які долучатимуться для виконання третім особам.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 926 570,00 грн з ПДВ.
Уповноважена особа Юлія ГОЛЬОСА