Обгрунтування технічних та якісних характеристик канцтоварів
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08352, Київська область, Бориспільський район, с. Вороньків, вул. Паркова, 2; код ЄДРПОУ – 44042825.
Назва предмету закупівлі: «Канцтовари за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне»
Мета закупівлі: для забезпечення потреб працівників виконавчого комітету Вороньківської сільської ради.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08352, Київська область, Бориспільський район, с. Вороньків, вул. Паркова, 2
Процедура закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N. 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україна та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Найменування |
Одиниці виміру |
Кількість |
Папір формату А4, 500 аркушів в упаковці, А4 80г/м2, колір білий. |
пачка |
350 |
Олівець графітний, дерев'яний корпус, з гумкою |
шт. |
200 |
шт. |
30 |
|
Гумка-стирачка комбінована |
шт. |
30 |
Набір текстових маркерів, 4 мм по 4 шт. в блістері |
пачка |
20 |
Ручка шарикова синя (типу CELLO Maxriter або еквівалент) |
шт. |
200 |
Папка картонна на зав'язках |
шт. |
30 |
Прозорі файли А4, глянцеві 30мкм, 100 шт. в упаковці |
пачка |
100 |
Клей-олівець 15гр. |
шт. |
50 |
Скоби для степлера №24/6, 5000 шт. в упаковці |
пачка |
150 |
Конверт С5 з вікном самоклеющий (білого кольору) |
шт. |
2000 |
Конверт А4 з вікном самоклеющий (білого кольору) |
шт. |
1000 |
Папка швидкозшивач для файлів пластикова |
шт. |
50 |
Ножниці, якісні, довжина леза не менше ніж 8.5 см і якісні гумові ручки |
шт. |
5 |
Степлер №24/6 |
шт. |
5 |
Папір для заміток квадратний, кольоровий, під бокси, клейкий |
пачка |
7 |
Папір для заміток квадратний, кольоровий, під бокси |
пачка |
20 |
Скотч тонкий, ширина 18 х 10 мм |
шт. |
40 |
Точилки пластикові з ємністю |
шт. |
20 |
Скотч широкий 48мм* 45м*45мм |
шт. |
40 |
Скрепки 33 мм, 100 штук в упаковці |
пачка |
70 |
Папка тверда, швидкозшивач-реєстратор, ширина 7 см. (синя) |
шт. |
35 |
Плівка для ламінування, уп. 100шт |
пачка |
2 |
Антистеплер |
шт. |
6 |
Скрепка-біндер 32мм, 12шт. в упаковці |
пачка |
40 |
Скрепка-біндер 41 мм, 12шт. в упаковці |
пачка |
39 |
Зошит А4 (клітинка) |
шт. |
15 |
Блокнот на пружині перекидний А5, картонна обкладинка, клітинка |
шт. |
4 |
Шило |
шт. |
1 |
Папка картонна «справа» без зав’язок і без швидкозшивача |
шт. |
100 |
Папір А3, щільність 160 г/м2 |
пачка |
2 |
Стікери закладки паперові клейкі |
шт. |
20 |
Стікери закладки пластикові клейкі |
шт. |
25 |
Папка пластикова з кільцями для зшивання |
шт. |
50 |
Клей канцелярський з пензлем 35 мл |
шт. |
11 |
Клей ПВА 50 гр. |
шт. |
24 |
Лінійка дерев’яна 30 см |
шт. |
13 |
Лінійка дерев’яна 50 см |
Шт. |
2 |
Кнопки-цвяшки різнокольорові |
пачка |
23 |
Коректор –пензель |
шт. |
30 |
Швидкозшивач картонний |
шт. |
300 |
Планшетки чорні |
шт. |
5 |
Калькулятор (12 -ти розрядний настільний калькулятор, подвійне живлення, великий дисплей) |
шт. |
7 |
Картон білий, формат А4, щільність 230 г/м2 |
аркушів |
300 |
Дирокол з лінійкою, 30 аркушів |
Шт. |
2 |
Кольоровий папір А4 |
пачка |
1 |
Лінійка пластикова 50 см |
Шт. |
3 |
Весь товар та комплектуючі перелічені в специфікації, що пропонується для продажу, повинні бути новими, тобто такими, що не відновлювалися та раніше не були в користуванні.
Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.
При передачі товару проводиться перевірка на відповідність заявленим вимогам. В разі виявлення дефектів або невідповідності заявленим вимогам постачальник повинен провести заміну такого обладнання в термін не пізніше 7 робочих днів.
Поставка товару здійснюється за адресою Замовника: 08352, Київська область, Бориспільський район, с. Вороньків, вул. Паркова, 2. Поставка Товару відбувається протягом 2023 року, але не пізніше 31.12.2023 року, за попереднім узгодженням із Замовником.
Вимоги до тари та упаковки: тара та упаковка повинна відповідати вимогам встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Транспортні витрати та розвантаження: за рахунок Постачальника.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2023 рік, по КЕКВ 2210, з урахуванням фактичної потреби в канцелярському обладнанні.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 127 723,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;
2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, також враховувалась інформація про ціни на даний вид товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro".
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
Уповноважена особа Юлія ГОЛЬОСА