Вороньківська територіальна громада

Київська область, Бориспільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик_послуги з обслуговування ІІ Вороньківської ТГ

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

(відповідно до пункту 4.1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710
 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08352, Київська область, Бориспільський район, с. Вороньків, вул. Паркова, 2; код ЄДРПОУ – 44042825.

 

Назва предмету закупівлі: Послуги з адміністрування, підтримки та технічного обслуговування інформаційної інфраструктури Вороньківської територіальної громади Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021-2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою)

 

Мета закупівлі: є забезпечення сталого функціонування інформаційної інфраструктури (далі-ІІ) Вороньківської ТГ на відповідному рівні доступності та якості, задоволення потреб користувачів ІІ, що досягається шляхом підтримки, консультацій та адміністрування ІІ.

 

Місце надання послуг:

- село Вороньків

Адреса: 08352, 08352, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Вороньків, вул. Паркова, буд. 2

- село Головурів

Адреса: 08353, 08353, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Головурів, вул. Гарфункіна, буд. 15

- село Мирне

Адреса: 08361, 08361, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Мирне, вул. Центральна, буд. 5

- село Проців

Адреса: 08344, 08344, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Проців, вул. Дружби, буд. 4

- село Сошників

Адреса: 08363, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Сошників, вул. Іванова, буд. 3

- село Старе

Адреса: 08362, 08362, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Старе, вул. Дніпрова, буд. 49 а

 

Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями  відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N. 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії  правового режиму воєнного стану в Україна та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями.

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: 

     Предметом закупівлі є послуги з адміністрування, підтримки та технічного обслуговування інформаційної інфраструктури Вороньківської територіальної громади Бориспільського району Київської області, в режимі - в робочі дні з 08.00 до 17.00 години ,у період: з дати підписання договору по 31.12.2024 року.

 

  1.        Перелік та зміст Послуг

Виконавець забезпечує надання Послуг за наступними типами Звернень:

 

Тип Звернення "Інформаційно-довідкова інформація"

За Зверненням типу "Інформаційно-довідкова інформація" Виконавець забезпечує надання  інформації щодо функціонування та експлуатації ІІ за телефонами «Гарячої лінії», надання інформації при обробці Звернень користувачів у вигляді електронних повідомлень, в тому числі надання письмових відповідей на листи-запити усім зацікавленим особам щодо експлуатації та взаємодії ІІ, опрацювання Звернень користувачів ІІ стосовно виправлення допущених технічних помилок під час взаємодії з ІІ.

Тип Звернення «Інцидент»

Виконавець зобов’язаний вирішувати Звернення з приводу будь-якого відхилення в штатному функціонування ІІ в цілому, її окремих модулів чи безпосередньо окремої функціональної задачі.

Для превентивної ідентифікації можливих інцидентів Виконавець зобов’язаний виконувати аналіз та моніторинг системних журналів (подій, дій) та іншої інформації для оперативного виявлення, запобігання та своєчасного вирішення Звернень вказаного типу.

 

Тип Звернення «Проблема»

Виконавець зобов’язаний реєструвати та вирішувати Звернення вказаного типу при виникненні сукупності пов’язаних між собою або аналогічних Звернень типу «Інцидент» чи «Консультація», в тому числі коли причини виникнення Звернень типу «Інцидент» не може бути ідентифіковано.

Виконавець зобов’язаний виконувати аналіз та моніторинг системних журналів (подій, дій)  та іншої інформації для оперативного виявлення, запобігання та своєчасного вирішення Звернень вказаного типу.

 

  1. Виконання регламентних процедур та протоколів ІІ

Виконавець зобов’язаний виконувати регламентні процедури, які виникають у ході експлуатації ІІ, передбачаються інструкціями чи виникають в результаті взаємодії з іншими ІІ Замовника чи третіх сторін.

Регламент надання послуг

Виконавець надає Послуги для реалізації наступних процесів Замовника з урахуванням рекомендацій  ITIL/ ITSM у напрямках:

  • керування інцидентами;

  • керування проблемами;

  • керування конфігураціями.

Даний перелік процесів може бути змінено в залежності від поточних потреб Замовника.

Період надання Виконавцем Послуг – робочі дні згідно з законодавством, з 9.00 до 18.00. Виконавець виконує Послуги із підтримки функціонування ІІ у відповідності до критеріїв якості та термінів надання Послуг.

Невідкладно – Недоступність основних функцій, критичних модулів чи задач ІІ, в тому числі пошкодження даних;

Високий – значна втрата продуктивності чи функціональності роботи ІІ;

Звичайний – несуттєва втрата продуктивності чи функціональності роботи ІІ, можна використовувати альтернативні рішення;

Низький – відсутня втрата продуктивності чи функціональності роботи ІІ, здебільшого незручність в користуванні, помилки в документації.

 

Виконавець здійснює аналіз усіх технічних та інформаційних питань щодо виконання Звернення, та у необхідності має право запросити у користувача чи Замовника додаткову інформацію.

Термін реагування на запит – означає час, який розраховується між отриманням запиту і тим моментом, коли Виконавець починає технічну підтримку, включаючи безпосередньо користувачу в усній, письмовій або формі електронного листа.

 

Терміни вирішення запиту – означає час, що пройшов між отриманням запиту до того часу, як Виконавець надає варіант рішення заявнику Звернення.

Термін планового вирішення Звернення може бути змінено в сторону збільшення строку на вирішення тільки за погодженням з ініціатором чи автором Звернення.

 

Виконавець не відповідає за невиконання критеріїв якості та термінів надання послуг, якщо:

  • звернення були пов’язані із діями або бездіяльністю підрозділів Замовника;

  • відсутня адекватна співпраці підрозділів Виконавця над Зверненнями, які були ініційовані підрозділами Виконавця;

  • проблеми пов’язані з форс-мажорними обставинами, що виникла на стороні Замовника та/або Виконавця.

Протягом періоду дії договору між Замовником та Виконавцем, Виконавець може змінювати критерії якості та терміни надання Послуг з метою підвищення якості надання послуг з підтримки функціонування ІІ.

Проведення запланованих технічних робіт завжди проводиться в години найменшої активності користувачів ІІ, у неробочі години – будні дні з 18.00 до 9.00 наступного дня, вихідні або святкові дні згідно чинного законодавства.

При здійсненні технічних робіт можливе тимчасове обмеження доступності послуг, які не впливають на критерії якості. У разі, якщо при проведенні запланованих технічних робіт, доступність ІІ буде обмежена, Виконавець зобов’язаний повідомити про проведення таких робіт.

За Виконавцем залишається право без попередження проводити технічні роботи при виникненні Звернень з пріоритетом «Невідкладно».

 

На локаціях Замовника розташоване наступне обладнання:

  • серверне обладнання – 1 шт.;

  • комп’ютерне обладнання  – 45 шт.;

  • периферійне обладнання – 10 шт.;

 

Локації Замовника:

- село Вороньків

Адреса: 08352, 08352, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Вороньків, вул. Паркова, буд. 2

- село Головурів

Адреса: 08353, 08353, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Головурів, вул. Гарфункіна, буд. 15

- село Мирне

Адреса: 08361, 08361, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Мирне, вул. Центральна, буд. 5

- село Проців

Адреса: 08344, 08344, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Проців, вул. Дружби, буд. 4

- село Сошників

Адреса: 08363, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Сошників, вул. Іванова, буд. 3

- село Старе

Адреса: 08362, 08362, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Старе, вул. Дніпрова, буд. 49 а

 

Додаткові вимоги:

1. Для забезпечення виконання послуг Замовник надає Виконавцю віддалений, а у разі необхідності і фізичний доступ для підтримки інформаційної інфраструктури.

2. Консультації технічним спеціалістам Замовника надаються телефоном та/або за допомогою електронної пошти.

 

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2024 рік відповідно до КПКВК 0210160 «Керівництво  і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах» по КЕКВ 2240.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 318 000,00  грн. з ПДВ, відповідно до Службової записки №вих. 1067/02-17 від 21 травня 2024 року від начальника відділу МТЗ, ЦЗН та ОП виконкому ВСР Підлубної В.П.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:

1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;

2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;

3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).

             Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.

            При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась комерційна пропозиція №240520 від 20 травня 2024 року, від постачальника послуг. Також при визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на даний вид послуг. Також враховувалась інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників та виконавців відповідних послуг, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

(відповідно до пункту 4.1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710
 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08352, Київська область, Бориспільський район, с. Вороньків, вул. Паркова, 2; код ЄДРПОУ – 44042825.

 

Назва предмету закупівлі: Послуги з адміністрування, підтримки та технічного обслуговування інформаційної інфраструктури Вороньківської територіальної громади Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021-2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою)

 

Мета закупівлі: є забезпечення сталого функціонування інформаційної інфраструктури (далі-ІІ) Вороньківської ТГ на відповідному рівні доступності та якості, задоволення потреб користувачів ІІ, що досягається шляхом підтримки, консультацій та адміністрування ІІ.

 

Місце надання послуг:

- село Вороньків

Адреса: 08352, 08352, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Вороньків, вул. Паркова, буд. 2

- село Головурів

Адреса: 08353, 08353, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Головурів, вул. Гарфункіна, буд. 15

- село Мирне

Адреса: 08361, 08361, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Мирне, вул. Центральна, буд. 5

- село Проців

Адреса: 08344, 08344, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Проців, вул. Дружби, буд. 4

- село Сошників

Адреса: 08363, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Сошників, вул. Іванова, буд. 3

- село Старе

Адреса: 08362, 08362, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Старе, вул. Дніпрова, буд. 49 а

 

Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями  відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N. 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії  правового режиму воєнного стану в Україна та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями.

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: 

     Предметом закупівлі є послуги з адміністрування, підтримки та технічного обслуговування інформаційної інфраструктури Вороньківської територіальної громади Бориспільського району Київської області, в режимі - в робочі дні з 08.00 до 17.00 години ,у період: з дати підписання договору по 31.12.2024 року.

 

  1.        Перелік та зміст Послуг

Виконавець забезпечує надання Послуг за наступними типами Звернень:

 

Тип Звернення "Інформаційно-довідкова інформація"

За Зверненням типу "Інформаційно-довідкова інформація" Виконавець забезпечує надання  інформації щодо функціонування та експлуатації ІІ за телефонами «Гарячої лінії», надання інформації при обробці Звернень користувачів у вигляді електронних повідомлень, в тому числі надання письмових відповідей на листи-запити усім зацікавленим особам щодо експлуатації та взаємодії ІІ, опрацювання Звернень користувачів ІІ стосовно виправлення допущених технічних помилок під час взаємодії з ІІ.

Тип Звернення «Інцидент»

Виконавець зобов’язаний вирішувати Звернення з приводу будь-якого відхилення в штатному функціонування ІІ в цілому, її окремих модулів чи безпосередньо окремої функціональної задачі.

Для превентивної ідентифікації можливих інцидентів Виконавець зобов’язаний виконувати аналіз та моніторинг системних журналів (подій, дій) та іншої інформації для оперативного виявлення, запобігання та своєчасного вирішення Звернень вказаного типу.

 

Тип Звернення «Проблема»

Виконавець зобов’язаний реєструвати та вирішувати Звернення вказаного типу при виникненні сукупності пов’язаних між собою або аналогічних Звернень типу «Інцидент» чи «Консультація», в тому числі коли причини виникнення Звернень типу «Інцидент» не може бути ідентифіковано.

Виконавець зобов’язаний виконувати аналіз та моніторинг системних журналів (подій, дій)  та іншої інформації для оперативного виявлення, запобігання та своєчасного вирішення Звернень вказаного типу.

 

  1. Виконання регламентних процедур та протоколів ІІ

Виконавець зобов’язаний виконувати регламентні процедури, які виникають у ході експлуатації ІІ, передбачаються інструкціями чи виникають в результаті взаємодії з іншими ІІ Замовника чи третіх сторін.

Регламент надання послуг

Виконавець надає Послуги для реалізації наступних процесів Замовника з урахуванням рекомендацій  ITIL/ ITSM у напрямках:

  • керування інцидентами;

  • керування проблемами;

  • керування конфігураціями.

Даний перелік процесів може бути змінено в залежності від поточних потреб Замовника.

Період надання Виконавцем Послуг – робочі дні згідно з законодавством, з 9.00 до 18.00. Виконавець виконує Послуги із підтримки функціонування ІІ у відповідності до критеріїв якості та термінів надання Послуг.

Невідкладно – Недоступність основних функцій, критичних модулів чи задач ІІ, в тому числі пошкодження даних;

Високий – значна втрата продуктивності чи функціональності роботи ІІ;

Звичайний – несуттєва втрата продуктивності чи функціональності роботи ІІ, можна використовувати альтернативні рішення;

Низький – відсутня втрата продуктивності чи функціональності роботи ІІ, здебільшого незручність в користуванні, помилки в документації.

 

Виконавець здійснює аналіз усіх технічних та інформаційних питань щодо виконання Звернення, та у необхідності має право запросити у користувача чи Замовника додаткову інформацію.

Термін реагування на запит – означає час, який розраховується між отриманням запиту і тим моментом, коли Виконавець починає технічну підтримку, включаючи безпосередньо користувачу в усній, письмовій або формі електронного листа.

 

Терміни вирішення запиту – означає час, що пройшов між отриманням запиту до того часу, як Виконавець надає варіант рішення заявнику Звернення.

Термін планового вирішення Звернення може бути змінено в сторону збільшення строку на вирішення тільки за погодженням з ініціатором чи автором Звернення.

 

Виконавець не відповідає за невиконання критеріїв якості та термінів надання послуг, якщо:

  • звернення були пов’язані із діями або бездіяльністю підрозділів Замовника;

  • відсутня адекватна співпраці підрозділів Виконавця над Зверненнями, які були ініційовані підрозділами Виконавця;

  • проблеми пов’язані з форс-мажорними обставинами, що виникла на стороні Замовника та/або Виконавця.

Протягом періоду дії договору між Замовником та Виконавцем, Виконавець може змінювати критерії якості та терміни надання Послуг з метою підвищення якості надання послуг з підтримки функціонування ІІ.

Проведення запланованих технічних робіт завжди проводиться в години найменшої активності користувачів ІІ, у неробочі години – будні дні з 18.00 до 9.00 наступного дня, вихідні або святкові дні згідно чинного законодавства.

При здійсненні технічних робіт можливе тимчасове обмеження доступності послуг, які не впливають на критерії якості. У разі, якщо при проведенні запланованих технічних робіт, доступність ІІ буде обмежена, Виконавець зобов’язаний повідомити про проведення таких робіт.

За Виконавцем залишається право без попередження проводити технічні роботи при виникненні Звернень з пріоритетом «Невідкладно».

 

На локаціях Замовника розташоване наступне обладнання:

  • серверне обладнання – 1 шт.;

  • комп’ютерне обладнання  – 45 шт.;

  • периферійне обладнання – 10 шт.;

 

Локації Замовника:

- село Вороньків

Адреса: 08352, 08352, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Вороньків, вул. Паркова, буд. 2

- село Головурів

Адреса: 08353, 08353, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Головурів, вул. Гарфункіна, буд. 15

- село Мирне

Адреса: 08361, 08361, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Мирне, вул. Центральна, буд. 5

- село Проців

Адреса: 08344, 08344, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Проців, вул. Дружби, буд. 4

- село Сошників

Адреса: 08363, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Сошників, вул. Іванова, буд. 3

- село Старе

Адреса: 08362, 08362, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Старе, вул. Дніпрова, буд. 49 а

 

Додаткові вимоги:

1. Для забезпечення виконання послуг Замовник надає Виконавцю віддалений, а у разі необхідності і фізичний доступ для підтримки інформаційної інфраструктури.

2. Консультації технічним спеціалістам Замовника надаються телефоном та/або за допомогою електронної пошти.

 

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2024 рік відповідно до КПКВК 0210160 «Керівництво  і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах» по КЕКВ 2240.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 318 000,00  грн. з ПДВ, відповідно до Службової записки №вих. 1067/02-17 від 21 травня 2024 року від начальника відділу МТЗ, ЦЗН та ОП виконкому ВСР Підлубної В.П.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:

1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;

2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;

3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).

             Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.

            При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась комерційна пропозиція №240520 від 20 травня 2024 року, від постачальника послуг. Також при визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на даний вид послуг. Також враховувалась інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників та виконавців відповідних послуг, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.