Вороньківська територіальна громада

Київська область, Бориспільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик - послуги з благоустрою _ 2024

 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

(відповідно до пункту 4.1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08352, Київська область, Бориспільський район, с. Вороньків, вул. Паркова, 2; код ЄДРПОУ – 44042825.

 

Назва предмету закупівлі: Послуги із благоустрою на території населених пунктів Вороньківської сільської ради, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)  

 

 

Мета закупівлі: для забезпечення населених пунктів Вороньківської сільської ради послугами з благоустрою у 2024 році, зокрема: вивезення сміття, ручне та механізоване прибирання територій, косіння трави, згрібання та вивезення листя, санітарна обробка дерев тощо.

 

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, 0000, Київська область, Бориспільський район, села: Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці.

 

Процедура закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії  правового режиму воєнного стану в Україна та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 №131 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 25, ст. 1407, № 51, ст. 2834, № 67, ст. 3822) зміни, що додаються.

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:

  • податки і збори (обов’язкові платежі), що сплачуються або мають бути сплачені;
  • витрати всіх необхідних об’ємів послуг та вимог до якості матеріальних ресурсів;
  • заправка, технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується учасником;
  • інші витрати, передбачені чинним законодавством та тендерною документацією на закупівлю товару даного виду.

До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору.

Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.

Надання послуг здійснюється відповідно до вимог:

  • Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
  • Закону України «Про благоустрій населених пунктів»
  • Закону України «Про поховання та похоронну справу»
  • Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54
  • Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154
  • Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213
  • Інших діючих нормативних документів...

Для розрахунків керуватися:

  • Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства від 25.12.2013 № 603 «Про затвердження Норм часу та матеріально- технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій».
  • Іншими діючими нормативними документами.

           Послуги мають безперервний характер, виконавець зобов’язаний надавати послуги в робочі, святкові, вихідні та інші неробочі дні.

           У зв’язку з безперервним циклом надання послуг протягом року обов’язково гарантувати виконання умов договору на етапі подання тендерної пропозиції та після його укладення.

           Послуги з прибирання повинно здійснюватися одночасно в усіх населених пунктах, а саме: Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області.

        Транспортні засоби для надання послуг повинні бути в належному технічному стані, укомплектованими відповідно до законодавства України в галузі безпеки дорожнього руху, відповідати усім вимогам безпеки, охорони праці та навколишнього середовища, про що надається довідка в довільній формі.         

         У випадку виникнення несправностей автотранспорту в період обслуговування, необхідно замінити його на аналогічний технічно справний транспорт без зміни вартості та строків виконання замовлення.

           Вивезення всього зібраного сміття та бруду повинно здійснюватися автотранспортним засобом (самоскидом або вантажним бортовим автомобілем або колісним трактором) на полігон відходів твердих побутових відходів.

            Для якісного та своєчасного надання послуг Учасник повинен мати достатню кількість персоналу відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо надавати Замовнику послуги.

 

Якісні характеристики:

         Послуги повинні надаватися якісно, своєчасно і в повному обсязі. Учасник повинен виконувати прибирання просипаного в процесі завантаження або вивезення сміття та бруду.

           В разі виявлення Замовником неякісного або не в повному обсязі виконання послуг Учасника, про що представниками Замовника за результатами перевірки складається акт- претензія, Замовник не сплачує учаснику за неякісно виконані послуги (згідно складеного акту- претензії).

            При наданні послуг (прибирання), при виявленні дефектів об’єктів благоустрою і інших недоліків (відкриті люки оглядових колодязів інженерних мереж, просідання покриття або ґрунту, пошкодження пам’ятників, та пам’ятних знаків) інформувати про це замовника в день виявлення.

 

Інші характеристики та вимоги:

           Послуга повинна включати в себе не тільки прибирання, навантаження та вивезення сміття, а й забезпечувати його захоронення у спеціально відведені місця, що враховується у вартість тендерної пропозиції та укладення такого договору відбувається безпосередньо з учасником (Виконавцем) без участі Замовника.

           Вивезення сміття забезпечується власним, або такими, що використовується на правах оренди, лізингу тощо, спеціалізованим автотранспортом Учасника.

           Обсяги можуть бути змінені на Виконання вимог Замовника і в залежності від фактичних погодних умов та економічних факторів, а також вимог чинного законодавства

            Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля:

- забезпечити унеможливлення розсипання зібраного сміття в процесі його прибирання та перевезення;

- забезпечити унеможливлення забруднення ґрунтів паливно-мастильними матеріалами (які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг).

 

Кількість, обсяг надання послуг: наведено в Таблиці 1 «Технічне завдання».

 

 

Обгрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

для розрахунків керувалися Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства від 25.12.2013 № 603 «Про затвердження Норм часу та матеріально- технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій».

Кошти на закупівлю виділено відповідно до рішення сесії Вороньківської сільської ради від 19.12.2023 року №1041 28-VIII «Про бюджет Вороньківської сільської територіальної громади на 2024 рік (бюджетний період)». https://voronkivska-sr.gov.ua/documents/77419-pro-biudzet-voronkivskoyi-silskoyi-teritorialnoyi-gromadi-na-2024-rik-biudzetnii-period-10536000000-kod-biudz

 

Видатки на даний вид послуг передбачені відповідно до Програми благоустрою населених пунктів Вороньківської сільської ради 2024-2026 роки, яка затверджена рішенням сесії №1027-28-VIII від 19.12.2023 року «Про затвердження Програми  благоустрою населених пунктів Вороньківської сільської ради на 2024-2026 роки». https://voronkivska-sr.gov.ua/documents/77029-pro-zatverdzennia-programi-blagoustroiu-naselenix-punktiv-voronkivskoyi-silskoyi-radi-na-2024-2026-roki

 

 Розрахунок ціни на даний вид послуг виконаний відповідно до вимог діючих законодавчих та нормативних актів з урахуванням всіх необхідних об’ємів послуг та вимог до якості матеріальних ресурсів, з чітким зазначенням всіх розрахунків по кожному виду послуг. Ціна на послуги зазначається з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які долучатимуться для виконання третім особам.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 483 544,00 грн з ПДВ.

 

Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використовували Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господартсва України від 18 лютого 2020 року №275, а саме: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін власних попередніх закупівель.

У разі обмеженої конкуренції на ринку певного товару чи послуги та неможливості отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін доцільно застосовувати метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель.

Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України.

З метою встановлення поточних цін, до цін попередніх закупівель застосовується коефіцієнт індексації, розрахований за допомогою калькулятора індексації на офіційному вебсайті Державної служби статистики України. Базисним місяцем, який застосовується для розрахунку коефіцієнта індексації, є місяць, наступний за місяцем укладання угоди у минулому періоді; коефіцієнт індексації розраховується відносно місяця, що передує місяцю, у якому здійснюється розрахунок очікуваної вартості.

Коефіцієнти індексації розраховуються щодо кожного джерела інформації про ціни. В подальших розрахунках очікуваної вартості використовується мінімальний коефіцієнт індексації.

Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 2 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обґрунтування-технічних-та-якісних-характеристик_послуги-з-благоустрою_2024.docx