Вороньківська територіальна громада

Київська область, Бориспільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі_фортифікаційна споруда

 

«ПОГОДЖУЮ (ЗАТВЕРДЖУЮ)»

Уповноважена особа

Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області

Юлія ГОЛЬОСА _____________________              

                                      (підпис)

«28» березня  2023 р.

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08352, Київська область, Бориспільський район, с. Вороньків, вул. Паркова, 2; код ЄДРПОУ 44042825.

 

Назва предмету закупівлі:  «Захисна фортифікаційна споруда (найпростіше укриття) цивільного захисту для Процівського закладу дошкільної освіти «Лісова казка» за кодом ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (44211100-3 - Модульні та переносні споруди))», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-28-010359-a.

 

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:  08344, Київська область, Бориспільський район, с. Проців, вул. Шевченка, 2-А.

 

Процедура закупівлі:  відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа закупівлю за предметом: «Захисна фортифікаційна споруда (найпростіше укриття) цивільного захисту для Процівського закладу дошкільної освіти «Лісова казка» за кодом ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (44211100-3 - Модульні та переносні споруди))» вирішила здійснити шляхом проведення відкритих торгів з особливостями.

 

Нормативно-правове регулювання. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі по тексту – Особливості) та відповідних нормативно-правових актів чинного законодавства України.

 

 

 

 

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

І. Технічні вимоги (креслення)

 

ІІ . Загальні умови поставки та комплектація

  1. Строк поставки – 30 робочих днів.
  2. Захисний модуль повинен складатися з двох морських контейнерів, які з'єднані між собою та заглиблені в землю. Рівень підлоги має становити не менше 1,2 м. Площа захисного модуля споруди не менше –65 м². Площа основних приміщень не менше – 42 м².
  3. Учасник здійснює доставку захисного модуля (комплексу), підключення, інструменту для підключення комплексу, робітників на об’єкт замовника.
  4. Учасник дотримується вимог охорони праці, техніки безпеки, дорожнього руху транспортних засобів та пожежної безпеки на об’єкті та  на  території Замовника.
  5. Споруда повинна забезпечувати можливість безперервного перебування завищуваних осіб впродовж 48 годин. Захисний модуль має бути забезпечений електроживленням, штучним та аварійним освітленням. Основні приміщення призначені для укриття населення мають мати примусову вентиляцію. Площа основних приміщень для укриття має становити не менше 42 м2, що має надати змогу розмістити 70 осіб, з розрахунку 0,6 м2 на людину.
  6. Захисний модуль має бути забезпечений системою контролю загазованості. Укриття має бути забезпечено первинними засобами пожежогасіння. Має бути встановлено модуль виклику ВМ01-А, який підключається до наявного переговорного комплексу КПО-5.
  7. Захисний модуль має бути обладнано системою пожежної сигналізації (має бути виконано організацією, яка має ліцензію на даний вид протипожежних робіт) та мати можливість підключення до  навчального закладу.
  8. Внутрішнє оздоблення повинно бути з матеріалів групи горючості Г1, групу займистості В1, коефіцієнт димоутворення Д2, показник токсичності продуктів горіння Т1. На підтвердження надається сертифікат відповідності на запропонований матеріал, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Акт вогнезахисного обробляння.
  9. Передбачено дві ємності з водою об'ємом 220 л. кожна, з розрахунку 2 л. води на добу на одну особу.
  10. Передбачено 2 с/у з портативними біотуалетами РT20, а також передбачено окреме приміщення в якому зберігається дві герметичні ємності для нечистот об'ємом 220л кожна.

Комплектація:

1. Захисний модуль ( два контейнера 40 футів) – 1 комплект

2. Ємність з питною водою об'ємом 220 л. - 2 шт.

3. Стелаж для зберігання продуктів - 1 шт.

4. Виносна ємність, що щільно закривається об'ємом 220 л. -2 шт.

5. Резервне штучне освітлення (електричний фонарик акумуляторний̆ переносний - 2 шт

6. Вогнегасник ВП-5 - 4 шт.
7. Аптечка -1 шт.
8. Комплект шанцевого інструменту в складі: (лопата штикова, лопата совкова, лом, сокира, пилка ножівка по дереву, пилка ножівка по металу)- 1 комплект.
9. WI-FI роутер-1шт.
10. Блок управління газосигналізатору “ВАРТА 2-03”-1шт
11. Керамічні плити опалення - 4 шт
12. Портативний біотуалет РT20-2 шт
13.Модуль виклику ВМ01-А -1шт
14. Вентилятор п/в вентиляції ВКМ-200-2шт.
15. Стельовий світильник LED 6W-3 шт
16. Лінійний LED світильник 600мм - 4 шт.
17. Портативний комплект Умивальник+Бак 24 л -1 шт.

18. Лавки – 13 шт.

 

Строк (термін) поставки товару: 30 робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 15.06.2023 року.

 

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2023 рік по ТПКВКМБ 0211010 «Надання дошкільної освіти» по КЕКВ 3110 на закупівлю фортифікаційної споруди в сумі 2 374 000,00 грн.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 374 000,00 грн з ПДВ.

Кількість: 1 комплект.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.

         Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

          Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.

          Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).

     Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:

1. Метод порівняння ринкових цін.

2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.

        На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках). Зокрема бралися до уваги закупівлі: UA-2023-03-09-008417-a, UA-2023-01-24-007083-a, UA-2023-03-02-009009-a.

        Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:

 -комерційна пропозиція ТОВ «ЮЛКОМ-СЕРВІС» - 2 374 000,00 грн. (Додаток 1)

- комерційна пропозиція ФОП Мельниченко Іван Юрійович – 2 500 000,00 грн. (Додаток 2)

 - комерційна пропозиція  ТОВ «Гефест МТ» - 2 634 300,00 грн. (Додаток 3)

      Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.

 

 

 

 

 

 

 

 

Обґрунтування-технічних-та-якісних-характеристик-предмета-закупівлі_фортифікаційна-споруда-(1).docx