09.05.2023 15:18
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Вороньківської сільської ради
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Вороньківської сільської ради почав своє функціонування в новому, відремонтованому приміщенні Головурівського закладу дошкільної освіти «Журавлик». "Інклюзивно-ресурсний центр" був створений з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічної допомоги.
Основними завданнями центру є:
1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:
• у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;
• у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
5) залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;
6) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
• дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
• дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
7) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
8) визначення рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
9) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
10) інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;
11) ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” за формою, визначеною додатком 1;
12) підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
Місцезнаходження: Київська область, Бориспільський район, село Головурів вулиця Чкалова буд. 1.
Електронна пошта voronkiv_irc@ukr.net
Склад Інклюзивно-ресурсного центру:
Директор: Лагеза Оксана Володимирівна
Практичний психолог: Драган Світлана Іванівна
Вчитель - реабілітолог: Сокол Сергій Володимирович
Вчитель - дефектолог: Булак Оксана Василівна
Вчитель - логопед : Райкова Ганна Вадимівна
Вчитель – логопед : Лагеза Оксана Володимирівна
Для зачислення дитини з особливими потребами до центру необхідні такі документи:
- документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників дитини;
- свідоцтво про народження дитини;
- індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю ( у разі її наявності);
- форма первинної облікової документації № 112-0 «Історія розвитку дитини»;
- психолого – педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;
- заява батьків, або осіб, які їх замінюють ( заповнюється у ІРЦ )»
- згода на обробку персональних даних дитини ( заповнюється у ІРЦ ).
- зошити з рідної мови ,математики і т.д.
Проведення комплексної оцінки розвитку дитини проводиться лише у присутності батьків (осіб, які їх замінюють).
Комплексна оцінка, у тому числі повторна, проводиться:
v за письмовим зверненням (заявою) до інклюзивно-ресурсного центру батьків (одного з батьків) або інших законних представників особи з особливими освітніми потребами, особи з особливими освітніми потребами, яка досягла 14 років (за погодженням із батьками, іншими законними представниками), органів опіки та піклування (для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування (у разі непризначення законного представника у відповідному до законодавства порядку), повнолітньої особи (далі - заявники).
v Комплексна оцінка не проводиться примусово.
Комплексна оцінка проводиться фахівцями центру індивідуально за такими напрямами:
оцінка фізичного розвитку дитини;
оцінка мовленнєвого розвитку дитини;
оцінка когнітивної сфери дитини;
оцінка емоційно-вольової сфери дитини;
оцінка навчальної діяльності дитини.
Інклюзивно-ресурсний центр проводить комплексну оцінку не пізніше ніж протягом місяця з моменту подання звернення (заяви) і видає висновки КО не пізніше, як через 10 робочих днів з моменту проведення КО.
За результатами проведеної фахівцями ІРЦ комплексної оцінки визначається
• наявність чи відсутність у дитини особливих освітніх потреб та у разі їх наявності вказується категорія(ї) (тип(и)) особливих освітніх потреб (труднощів);
• напрями, рівень та обсяг підтримки особи з ООП в освітньому процесі, у тому числі обсяг психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, які надаються особам з ООП в закладах освіти;
• надаються рекомендації щодо складання, виконання, коригування індивідуальної програми розвитку в частині надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей дитини, створення належних умов для навчання залежно від порушення розвитку дітей з ООП (доступність приміщень, особливості облаштування робочого місця, використання технічних засобів);
• визначається термін повторної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи тощо.
Комплексна оцінка повторно проводиться, коли:
v дитина переходить з ЗДО до ЗЗСО;
v коли дитина йде в ЗДО і в неї спостерігаються (або наявні) проблеми в розвитку;
v дитину переводять зі спеціального ЗДО чи ЗЗСО до інклюзивної групи садочка або інклюзивного класу школи;
v дитина переходить з початкової ланки в середню ланку;
v при зміні діагнозу дитини
v за бажанням батьків.
ГРАФІК РОБОТИ
ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ
Вороньківської сільської ради
2023 рік
Фахівці центру |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Директор/логопед |
8-00 - 15.30 Головурів Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 16.30 Мирне Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 15.30 Головурів Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 15.30 Мирне Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 15.30 Головурів/Мирне Обід: 13.00-13.30 |
Практичний психолог Головурів |
7.30 - 15-00
Обід: 12.30-12.45 |
7-30 - 15-00
Обід: 12.30-12.45 |
7.30-00 - 15-00
Обід: 12.30-12.45 |
7-30 - 15-00
Обід: 12.30-12.45 |
7.30-00 - 15-00
Обід: 12.30-12.45 |
Дефектолог село Мирне |
8-00 - 13-00
|
13.00 - 16-00 |
8-00 - 13-00 |
13-00 - 16-00 |
8-00 - 13-00 |
Логопед Вороньків |
14.30-18.30 |
14.30 – 18.30 |
15.30 - 18.30 |
14.30 – 18.30 |
14.30 – 17.30 |
Реабілітолог Головурів |
8-00 - 15.30
Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 16.30
Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 15.30
Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 15.30
Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 15.30
Обід: 13.00-13.30 |
Телефон директора центру/ логопед с. Мирне: 067 683 82 38 Оксана Володимирівна Лагеза
c. Вороньків, логопед 099 389 15 10 Анна Вадимівна Райкова
с. Головурів, практичний психолог центру: 050 712 13 47 Світлана Іванівна Драган
с. Мирне, дефектолог центру 095 928 81 98 Оксана Василівна Булак
с. Головурів, реабілітолог центру 095 424 88 94 Сергій Володимирович Сокол
Поділитись
Дізнайтеся також
Усі новини