23.12.2024 08:51
ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці
впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕ-БУДМАТЕРІАЛИ" 39378939
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 03113, місто Київ, пр.Берестейський, будинок 62-Б, офіс 5, другий поверх Тел: (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планована діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «РІВНЕ-БУДМАТЕРІАЛИ» (далі - ТОВ «РІВНЕ-БУДМАТЕРІАЛИ») полягає в розробці (експлуатації) Юшківської ділянки (родовища) піску яка знаходиться на відстані близько 2,0 км на південний схід між селами Стайки та Гребені в акваторії Канівського водосховища Обухівського (Кагарлицького) району Київської області. Юшківська ділянка (родовище) піску на даний момент не розробляється. Розробка (експлуатація) Юшківської ділянки (родовища) піску планується здійснюватися в межах площі, стосовно якої попередньо здійснено геологічне вивчення відповідно до спеціального дозволу на користування надрами Державної служби геології та надр України від 22.10.2020 р. №5103. ТОВ «РІВНЕ-БУДМАТЕРІАЛИ» - контактний номер телефону: (044) 3629158, електронна пошта: rivnebudm@gmail.com
Технічна альтернатива 1.
Враховуючи гірничо-геологічні умови Юшківської ділянки (родовища) і його повне обводнення передбачається система видобування руслових пісків гідромеханізованим способом (підводний кар’єр). Для видобування корисної копалини застосовуватимуться плавучі земснаряди типу ЛС-27 із землесосом ГРУ-1600/25, ДН-301(302), ДН-27 із землесосом ГрАК 1400/40/IV (або аналогічним за технічними характеристиками обладнанням). Переміщення плавучого земснаряду здійснюватимуть буксирувальним моторним катером БМК-130М (або аналогічним транспортним засобом). Добута з родовища піщана суміш (пульпа) транспортуватиметься по напірно-поворотним пульпопроводам та намиватиметься в плавучі транспортні засоби - на самохідні баржі типу Запоріжжя або на несамохідні плоскодонні баржі БП-67, БП-71, які переміщуватимуться буксирувальником-штовхачем типу БТ-0701 (або аналогами). Транспортування видобутих пісків буде здійснюватися водним шляхом з перевантаженням видобутої корисної копалини на наземні штабелі (склади) покупців. Відвантаження піску з наземного штабелю (складу) буде здійснюватись в автомобільний транспорт споживачів у визначених місцях.
Технічна альтернатива 2.
В якості технічної альтернативи розглядається механізований спосіб розробки. Ведення добувних робіт передбачається екскаватором драглайном. Видобутий пісок складується на майданчику. Для планування та завантаження складованого піску в самоскиди використовується бульдозер та екскаватор.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Київська обл. Обухівський р-н
-
- Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Ржищівська міська територіальна громада Обухівського р-ну Київської області та Вороньківська сільська територіальна громада Бориспільського р-ну Київської області
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Київська обл., Обухівський р-н, , .
Юшківська ділянка (родовище) розташована на орієнтовній відстані 2 км на південний схід між селами Стайки та Гребені Обухівського району Київської області в акваторії р. Дніпро (Канівського водосховища).
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Київська обл., Обухівський р-н, , .
Територіальна альтернатива не розглядається, оскільки місце провадження планованої діяльності територіально обумовлене місцем розташування розвіданого родовища пісків та обмежене площею ділянки видобування корисної копалини.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Позитивний соціально-економічний вплив планованої діяльності, обумовлений: - збільшенням надходжень у місцевий та державний бюджет (в т.ч. за рахунок сплати рентних платежів); - забезпеченням робочими місцями місцевого населення; - поліпшенням загальної соціально- економічної ситуації в районі; - забезпеченням якісною сировиною різних галузей будівництва.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
ТОВ «РІВНЕ-БУДМАТЕРІАЛИ» на підставі Спеціального дозволу на користування надрами № 5103, наданого Державною службою геології та надр України 22.10.2020 здійснено геологічне вивчення піску Юшківської ділянки в якості будівельної сировини. Згідно попередніх розрахунків, запаси піску Юшківського родовища становлять 19045,7 тис. м3, в тому числі по категорії В - 5119,9 тис. м3, по категорії С1 -- 13925,8 тис. м3. Балансові запаси родовища уточнюватимуться та затверджуватимуться протоколом ДКЗ України. Планованою діяльністю є розробка Юшківського родовища з метою видобування корисної копалини - піску, придатного для використання у різних галузях будівництва. Площа Юшківського родовища складає 395,2 га та повністю знаходиться на землях водного фонду вздовж правого берега Канівського водосховища. Корисною копалиною являються сучасні алювіальні піски лівобережної заплавної рівнини р. Дніпро, які залягають субгоризонтальним плащеподібним покровом на розмитій поверхні бучацької світи палеогену. Згідно з визначеними запасами піску в контурі проєктованого кар’єру максимальне річне видобування піску з урахуванням експлуатаційних втрат становитиме до 950,0 тис. м3 в щільному тілі в дві зміни по 8 годин кожна. Річна продуктивність кар’єру по видобутку буде уточнюватись в річних планах розвитку гірничих робіт.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Підприємство відноситься до об’єктів, для яких екологічні, санітарно-епідеміологічні, протипожежні та інші обмеження приведені в діючих державних екологічних нормативних документах, будівельних, санітарних і протипожежних нормах. Екологічні обмеження: - при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства; - по атмосферному повітрю - забезпечення дотримання гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених міст; - по водному середовищу - забезпечення дотримання нормативних значень стану водного середовища; - по акустичному впливу - допустимі рівні шуму; - по ґрунтам - захист від забруднення неочищеними стічними водами та відходами; - по поводженню з відходами - роздільний збір відходів; передача відходів згідно чинного законодавства; розміщення відходів у навколишньому середовищі екологічно безпечним способом; - виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів. Санітарно-гігієнічні обмеження: - експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними нормативними санітарно-гігієнічними нормами та правилами; - дотримання вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених Наказом МОЗ України від 19.06.96 №173; - дотримання допустимого акустичного (шумового) забруднення відповідно до вимог ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму». Інші обмеження: - дотримання правил пожежної безпеки
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
- територіальні обмеження, визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою інфраструктурою, яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею; - забезпечення меж санітарно-захисної зони та допустимого рівня впливу шкідливих факторів на цій межі
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Розробка корисної копалини передбачається одним видобувним уступом. Враховуючи умови розробки родовища, гірничо-капітальні роботи, пов’язані з підготовкою родовища до експлуатації, не передбачаються. При розробці родовища всі заходи з інженерної підготовки та захисту проєктованої території від несприятливих природних умов будуть розроблятися з урахуванням результатів інженерно-геологічного вишукування та наявної інфраструктури. Маркшейдерські роботи здійснюватимуться спеціалізованою організацією або геолого- маркшейдерською службою підприємства. Після повного закінчення видобутку корисної копалини на ділянці створюється вироблений простір, який повністю обводнений, тому додаткові заходи по рекультивації земель не передбачаються. Проектні рішення будуть забезпечувати раціональне видобування корисної копалини, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи.
щодо технічної альтернативи 2.
Для технічної альтернативи 2 інженерна підготовка території окрім заходів, передбачених в Технічній альтернативі 1, включає додаткове планування майданчику для зберігання піску (берегові карти намиву). Необхідна еколого-інженерна підготовка потребує робіти з організації та підготовки майданчика зберігання, місця навантаження та під’їзних шляхів для автотранспорту, в який відвантажуватиметься продукція.
щодо територіальної альтернативи 1.
Здійснення необхідних вишукувань (топографо-геодезичних, гідрогеологічних, екологіних, археологічних і т.п.). Видобування корисних копалин в межах розвіданих та затверджених запасів з дотриманням прийнятої технології забезпечуватиме раціональне використання природних ресурсів. Проектом будуть передбачені охоронні, захисні та компенсаційні заходи.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
- клімат і мікроклімат -планована діяльність не призведе до змін клімату і мікроклімату; - повітряне середовище - забруднення повітря викидами забруднюючих речовин, рівень якого не перевищуватиме ГДК на межі санітарно-захисної зони; - водне середовище - ймовірність каламутності шарів води біля робочих засобів гідромеханізації, що матиме тимчасовий характер; - геологічне середовище і ґрунти - порушення земної поверхні в процесі проведення гірничих виробок в межах площі і глибини залягання затверджених корисних копалин; - рослинний та тваринний світ - тимчасове збіднення флори і фауни; вплив на екосистему водосховища внаслідок тимчасової втрати площ нагулу риб та від загибелі кормових організмів на площі видобутку піску; видобуток піску передбачається з урахуванням нерестового і зимового періоду, тому вплив планованої діяльності із дотриманням передбачених природоохоронних заходів матиме екологічно-допустимий вплив; - навколишнє соціальне середовище - надходження коштів у місцевий та державний бюджет, створення робочих місць; - навколишнє техногенне середовище - не впливає; - утворення відходів - виробничі та побутові відходи, що утворюватимуться, передбачається тимчасово зберігати у спеціально призначених місцях з наступною їх передачею згідно чинного законодавства.
щодо технічної альтернативи 2.
Джерела та види можливого впливу на довкілля аналогічні Технічній альтернативі 1, але оскільки розглядається тимчасове складування піску на берегових картах намиву з наступним відвантаженням на автомобільний транспорту то передбачається додаткове навантаження на навколишнє середовище за рахунок: - діяльності додаткового обладнання та автотранспорту; - збільшення викидів забруднюючих речовин при тимчасовому складуванні і відвантаженні видобутого піску; - вплив на ґрунти та біоту за рахунок створення берегових карт намиву піску, обумовлений зняттям верхнього ґрунтово-рослинного шару і знесенням зелених насаджень.
щодо територіальної альтернативи 1.
Провадження планованої діяльності в межах відведеної земельної ділянки не спричинить значного негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення. Викиди від об’єкту, що проєктується, а також рівні шуму, вібрації, ультразвуку та електромагнітних випромінювань на межі найближчої житлової забудови не перевищуватимуть гігієнічні нормативи. В проекті прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається.
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Перша категорія
15 Кар’єри та видобування корисних копалин відкритим способом Кар’єри та видобування корисних копалин відкритим способом, їх перероблення чи збагачення на місці на площі понад 25 гектарів або видобування торфу на площі понад 150 гектарів;"
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 VIII від 23 травня 2017 року.
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Спеціальний дозвіл на користування надрами (згідно ст. 16 Кодексу України «Про надра»)
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Державна служба геології та надр України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , Поштова адреса: вул. Митрополита В. Липківського, 35, м. Київ, 03035, Ел. адреса: OVD@mepr.gov.ua, тел.: (044) 20631-40, 206-31-50, Контактна особа - Грицак Олена Анатоліївна