20.09.2024 13:31
Алгоритм дій для власників (адміністрацій) магазинів, ринків, торгово-розважальних центрів та інших торговельних комплексах, закладів громадського харчування та їх відвідувачів.
Алгоритм дій для власників (адміністрацій) магазинів, ринків, торгово-розважальних центрів та інших торговельних комплексах, закладів громадського харчування та їх відвідувачів.
1.1. Підготовчі заходи:
1.1.1 Рекомендації власникам:
- розробити маршрути евакуації до найближчого укриття (власного a6o за договором з іншим суб’єктом господарювання)для персоналу та відвідувачів;
- позначити їх відповідними покажчиками;
- призначити осіб, відповідальних за оповіщення, відкриття дверей запасних евакуаційних виходів, забезпечення порядку під час евакуації, збереження майна, тощо;
- розробити інструкцію для працівників щодо дій за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога» та провести з ними тренування;
- розмістити на видному місці інформацію для відвідувачів щодо порядку дій за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога» зі схемою руху до найближчого укриття;
- забезпечити наявність та готовність системи оповіщення на випадок дій за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога»;
- періодично доводити інформацію до відвідувачів щодо дій у разі загрози за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога» (гучномовним зв’язком, тощо);
- систематично перевіряти справність системи оповіщення, стан шляхів евакуації;
- за необхідності вжити обмежувальні заходи щодо кількості відвідувачів.
1.1.2 Рекомендації відвідувачам:
- ознайомитися з інформацією щодо дій у разі загрози за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога» під час перебування у закладі;
- дотримуватися правил поведінки у місцях масового перебування людей;
- не залишати неповнолітніх дітей без нагляду;
- уважно стежити за сигналами системи оповіщення та оголошеннями адміністрації закладу;
- неухильно виконувати вказівки адміністрації закладу.
1.2. Порядок дій при отриманні сигналу «Увага всім! Повітряна тривога»:
1.2.1. Рекомендації власникам:
- негайно сповістити про це персонал та відвідувачів (у тому числі у формах, доступних для осіб з вадами зору та слуху), повідомити місце розташування найближчого укриття (власного aбo за договором з іншим суб’єктом господарювання);
- організувати швидку евакуацію відвідувачів та персоналу;
- перевірити відсутність людей у приміщеннях після евакуації.
1.2.2. Рекомендації відвідувачам:
- у разі оголошення евакуації негайно залишити приміщення зберігаючи спокій;
- під час евакуації не користуватися ліфтами, спускатися сходами, прямувати визначеними маршрутами евакуації до визначених укриттів;
- швидко, без паніки зайняти місце у найближчій захисній споруді (сховищі, підвальному приміщенні, паркінгу, тощо);
- якщо захисної споруди поблизу немає, сховатися за бетонними плитами, бордюром, лягти у заглибленнях землі;
- зберігати спокій, не піддаватися паніці, зберігати здатність швидко і правильно оцінювати ситуацію;
- за необхідності надати допомогу тим, хто її потребує.
Поділитись
Дізнайтеся також
21/11/2024
11 річниця Дня Гідності та Свободи!
21/11/2024
Про домашнє насильство простими словами
Усі новини