22.07.2024 08:31
Якщо ти вважаєш, що страхова компанія порушила твої права, дотримуйся простого алгоритму дій.

Якщо ти вважаєш, що страхова компанія порушила твої права, дотримуйся простого алгоритму дій.
1. Спочатку звернися безпосередньо до страховика. Можна зателефонувати на "гарячу лінію" або надіслати письмове звернення на ім’я керівника. Інколи вдається швидко вирішити ситуацію або отримати роз’яснення вже на цьому рівні.
2. Якщо питання не вдалося вирішити, ти можеш звернутися до Національного банку України.
Національний банк України є регулятором страхового ринку. Він здійснює нагляд за страховим сектором та прагне сформувати платоспроможний, стійкий, конкурентний ринок із належним захистом прав споживачів послуг страхування.
Детальніше про подання звернень: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection
Більше про страхування, дізнавайся на сайті з фінансової грамотності “Гаразд” за посиланням: https://harazd.bank.gov.ua/article/strahuvanna
#ЗнайСвоїПрава_Страхування #ЗСП_Страхування
Поділитись
Дізнайтеся також
21/04/2025
Що таке гендерна рівність?
21/04/2025
Відключення електроенергії на 23 квітня
21/04/2025
Грошова допомога від БФ " Право на захист "
Усі новини