Вороньківська територіальна громада

Київська область, Бориспільський район

19.06.2023 16:52

Відділ соціального забезпечення виконавчого комітету Вороньківської сільської ради повідомляє!

64905dd4cfd1a__50f0ecb82c22b6434a7441eaf4106672.jpg

Відділ соціального забезпечення виконавчого комітету Вороньківської сільської ради повідомляє: Кабінет Міністрів схвалив постанову  Міністерства соціальної політики та Міністерства цифрової трансформації стосовно реалізації протягом двох років експериментального проєкту щодо удосконалення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива»

Зокрема, запроваджується автоматизований обмін інформацією Пенсійного фонду з надавачами/виконавцями житлово-комунальних послуг, а також державними реєстрами, розпорядниками інформації якої є ДМС, ДПСУ, Мінсоцполітики та інші для отримання інформації необхідної для виявлення домогосподарств, які матимуть право на житлові субсидії.

Крім того, буде реалізована можливість подання заяви та декларації на житлову субсидію "в один клік" в онлайн-кабінеті на вебпорталі  Пенсійного фонду України або на порталі "Дія".

Порядок реалізації експериментального проекту включає такі етапи:

  1. Заявник, який може бути громадянином України, іноземцем або особою без громадянства, яка законно перебуває в Україні, подає заяву про отримання житлової субсидії через:
  • Пенсійний фонд України, у тому числі у разі надсилання їх поштовим зв’язком або в електронній формі (через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток Пенсійного фонду України);
  • уповноважених посадових осіб виконавчого комітету Вороньківської сільської ради та старостинських пунктів, які передають їх у формі електронної справи протягом трьох робочих днів з дати їх надходження Пенсійному фонду України;
  • за наявності технічної можливості в електронній формі засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Портал Дія).
  1. Органи ПФУ протягом 10 робочих днів перевіряють відповідність домогосподарств вимогам та формують заповнену заяву та декларацію.
  2. Орган ПФУ протягом 3 робочих днів повідомляє заявнику рішення щодо призначення житлової субсидії та причини відмови, а також надає інформацію про порядок оскарження прийнятого рішення.
  3. Повідомлення разом зі сформованою заявою та декларацією надсилається засобами особистого електронного кабінету, мобільного додатку, порталу «Дія» або на електронну пошту заявника.
  4. Рішення, прийняте органом Пенсійного фонду України щодо призначення житлової субсидії, вважається остаточним, і заява та декларація надсилаються для формування виплатних документів.
  5. При виявленні недостовірних даних або невідповідностей у заяві або декларації, які впливають на призначення або розмір житлової субсидії, надання субсидії припиняється, і проводиться додаткова перевірка.