09.05.2023 15:18
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Вороньківської сільської ради
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Вороньківської сільської ради почав своє функціонування в новому, відремонтованому приміщенні Головурівського закладу дошкільної освіти «Журавлик». "Інклюзивно-ресурсний центр" був створений з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічної допомоги.
Основними завданнями центру є:
1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:
• у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;
• у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
5) залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;
6) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
• дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
• дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
7) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
8) визначення рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
9) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
10) інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;
11) ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” за формою, визначеною додатком 1;
12) підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
Місцезнаходження: Київська область, Бориспільський район, село Головурів вулиця Чкалова буд. 1.
Електронна пошта voronkiv_irc@ukr.net
Склад Інклюзивно-ресурсного центру:
Директор: Лагеза Оксана Володимирівна
Практичний психолог: Драган Світлана Іванівна
Вчитель - реабілітолог: Сокол Сергій Володимирович
Вчитель - дефектолог: Булак Оксана Василівна
Вчитель - логопед : Райкова Ганна Вадимівна
Вчитель – логопед : Лагеза Оксана Володимирівна
Для зачислення дитини з особливими потребами до центру необхідні такі документи:
- документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників дитини;
- свідоцтво про народження дитини;
- індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю ( у разі її наявності);
- форма первинної облікової документації № 112-0 «Історія розвитку дитини»;
- психолого – педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;
- заява батьків, або осіб, які їх замінюють ( заповнюється у ІРЦ )»
- згода на обробку персональних даних дитини ( заповнюється у ІРЦ ).
- зошити з рідної мови ,математики і т.д.
Проведення комплексної оцінки розвитку дитини проводиться лише у присутності батьків (осіб, які їх замінюють).
Комплексна оцінка, у тому числі повторна, проводиться:
v за письмовим зверненням (заявою) до інклюзивно-ресурсного центру батьків (одного з батьків) або інших законних представників особи з особливими освітніми потребами, особи з особливими освітніми потребами, яка досягла 14 років (за погодженням із батьками, іншими законними представниками), органів опіки та піклування (для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування (у разі непризначення законного представника у відповідному до законодавства порядку), повнолітньої особи (далі - заявники).
v Комплексна оцінка не проводиться примусово.
Комплексна оцінка проводиться фахівцями центру індивідуально за такими напрямами:
оцінка фізичного розвитку дитини;
оцінка мовленнєвого розвитку дитини;
оцінка когнітивної сфери дитини;
оцінка емоційно-вольової сфери дитини;
оцінка навчальної діяльності дитини.
Інклюзивно-ресурсний центр проводить комплексну оцінку не пізніше ніж протягом місяця з моменту подання звернення (заяви) і видає висновки КО не пізніше, як через 10 робочих днів з моменту проведення КО.
За результатами проведеної фахівцями ІРЦ комплексної оцінки визначається
• наявність чи відсутність у дитини особливих освітніх потреб та у разі їх наявності вказується категорія(ї) (тип(и)) особливих освітніх потреб (труднощів);
• напрями, рівень та обсяг підтримки особи з ООП в освітньому процесі, у тому числі обсяг психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, які надаються особам з ООП в закладах освіти;
• надаються рекомендації щодо складання, виконання, коригування індивідуальної програми розвитку в частині надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей дитини, створення належних умов для навчання залежно від порушення розвитку дітей з ООП (доступність приміщень, особливості облаштування робочого місця, використання технічних засобів);
• визначається термін повторної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи тощо.
Комплексна оцінка повторно проводиться, коли:
v дитина переходить з ЗДО до ЗЗСО;
v коли дитина йде в ЗДО і в неї спостерігаються (або наявні) проблеми в розвитку;
v дитину переводять зі спеціального ЗДО чи ЗЗСО до інклюзивної групи садочка або інклюзивного класу школи;
v дитина переходить з початкової ланки в середню ланку;
v при зміні діагнозу дитини
v за бажанням батьків.
ГРАФІК РОБОТИ
ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ
Вороньківської сільської ради
2023 рік
Фахівці центру |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Директор/логопед |
8-00 - 15.30 Головурів Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 16.30 Мирне Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 15.30 Головурів Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 15.30 Мирне Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 15.30 Головурів/Мирне Обід: 13.00-13.30 |
Практичний психолог Головурів |
7.30 - 15-00
Обід: 12.30-12.45 |
7-30 - 15-00
Обід: 12.30-12.45 |
7.30-00 - 15-00
Обід: 12.30-12.45 |
7-30 - 15-00
Обід: 12.30-12.45 |
7.30-00 - 15-00
Обід: 12.30-12.45 |
Дефектолог село Мирне |
8-00 - 13-00
|
13.00 - 16-00 |
8-00 - 13-00 |
13-00 - 16-00 |
8-00 - 13-00 |
Логопед Вороньків |
14.30-18.30 |
14.30 – 18.30 |
15.30 - 18.30 |
14.30 – 18.30 |
14.30 – 17.30 |
Реабілітолог Головурів |
8-00 - 15.30
Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 16.30
Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 15.30
Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 15.30
Обід: 13.00-13.30 |
8-00 - 15.30
Обід: 13.00-13.30 |
Телефон директора центру/ логопед с. Мирне: 067 683 82 38 Оксана Володимирівна Лагеза
c. Вороньків, логопед 099 389 15 10 Анна Вадимівна Райкова
с. Головурів, практичний психолог центру: 050 712 13 47 Світлана Іванівна Драган
с. Мирне, дефектолог центру 095 928 81 98 Оксана Василівна Булак
с. Головурів, реабілітолог центру 095 424 88 94 Сергій Володимирович Сокол