Вороньківська територіальна громада

Київська область, Бориспільський район

03/04/2025

Рішення виконавчого комітету сільської ради від 03.04.2025 № 80 «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Вороньківської сільської ради за підсумками І кварталу 2025 року»

 

 

ВОРОНЬКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від 03.04.2025р.                               с. Вороньків                             № 80

 

Про стан роботи зі зверненнями громадян

у виконавчому комітеті Вороньківської

сільської ради за підсумками І кварталу 2025 року

 

 

Відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян”, на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, заслухавши інформацію начальника відділу «ЦНАП» про стан роботи із зверненнями громадян протягом І кварталу 2025 року, виконавчий комітет Вороньківської сільської ради

 

В И Р І Ш И В: 

  1. Інформацію начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Власко Я.В.  «Про стан роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2025 року» прийняти до відома (додається).

2. Заступникам сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради, секретарю сільської ради, старостам та начальникам відділів виконавчого комітету Вороньківської сільської ради  забезпечити :

- неухильне дотримання порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян»;

       - посилення персональної відповідальності та рівня виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень;

- недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством;

- запровадження постійного   контролю  за  організацією  роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян;

- безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян;

- забезпечити особливо уважне ставлення до розгляду звернень пільгової категорії населення.

  1. Секретарю виконавчого комітету сільської ради Спис В.О.  проводити аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, висвітлювати стан роботи зі зверненнями громадян на сайті сільської ради.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Пасько Л.А.

 

Сільський голова                                                          Любов ЧЕШКО

 

 

З В І Т

про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до

виконавчого комітету Вороньківської сільської ради

Бориспільського району Київської області

за І квартал 2025 року

 

Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Вороньківської сільської ради у І кварталі 2025 року була спрямована на виконання вимог Конституції України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про звернення громадян”.

Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення виконавчим комітетом Вороньківської сільської ради протягом І кварталу 2025 року здійснюється постійний контроль за роботою із зверненнями. Протягом кварталу було здійснено перевірку стану роботи старостинських округів.

В ході проведених перевірок надавалась методична та практична допомога щодо застосування законодавства з питань роботи зі зверненнями громадян. За даними перевірок встановлено, що в цілому в старостинських округах виконавчого комітету організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства.

Для інформування населення громади в приміщенні виконавчого комітету Вороньківської сільської ради та адміністративних приміщеннях старостинських пунктів розміщені інформаційні стенди з графіками прийому громадян, як посадовими особами виконавчого комітету сільської ради, так і особами вищого рівня різних форм підпорядкування, які поновлюються у відповідності до внесених змін.

У  сільській раді та по старостинських округах заведено журнали реєстрації письмових пропозицій, заяв і скарг громадян. Також є журнали обліку особистого прийому громадян сільським головою, заступниками сільського голови, старостами. Всі журнали пронумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою.

Форма журналів, які  відповідає вимогам законодавства. Заповнення журналів здійснюється на належному рівні.

Протягом І кварталу 2025 року до виконавчого комітету сільської ради  надійшло 2771 звернення від громадян, з них: 2557 письмових, 214 – усних.

 За ознакою надходження звернення були первинні - 2771. За видами 2767 звернення класифіковані як заяви (клопотання), 4 скарги (скарги на сусідів, скарга на депутата Буряка)

Колективних звернень – 2  (зменшення плати за проїзд по маршруту № 324, перейменування вулиці Гарфункіна в селі Головурів).

          У письмових зверненнях були порушені питання: аграрної політики і земельних відносин – 121, архітектури та будівництва – 60, житлово-комунального господарства - 33, дотримання законності та охорони правопорядку – 4, видачі архівних документів – 17, у справах дітей та молоді – 34, з питань соціального захисту- 167,  щодо постановки на квартирний облік та поновлення даних – 3. Було сформовано та видано 391 витяг з Реєстру територіальної громади, 28 витягів з ДЗК.

За матеріальною допомогою до виконавчого комітету Вороньківської сільської ради за І квартал 2025 року по програмі «Турбота» зверталися найменш соціально-захищені категорії населення, а саме особи похилого віку, громадяни, які втратили здоров’я і працездатність, особи, які були мобілізовані до лав ЗСУ. Всього надійшло 136 таких звернення. З них 70 - звернення про надання допомоги на лікування  та 66 - звернень з надання допомоги особам, які мобілізовані до лав ЗСУ, родинам військовослужбовців, які зникли безвісти за особливих обставин, знаходяться в полоні. Відділом соціального захисту населення та старостами сільської ради протягом І кварталу 2025 року було оформлено 67 субсидій, 43 пільги, оформлено 115 соціальних допомог, видано 7 довідок внутрішньо переміщеним особам.  

Було вчинено 60 нотаріальних дій та посвідчено 44 прирівняних до нотаріальних довіреності.

Проведено 41 державну реєстрацію актів цивільного стану, а саме: народжень – 11; смертей- 30.

Державними реєстраторами проведено 743 реєстраційні дії.

Видано 310 довідок.

Проведено 85 реєстрацій місця проживання осіб та 28 дій щодо зняття з реєстрації місця проживання осіб.

За І квартал 2025 року особистий прийом голови та його заступників відвідало 214 осіб. Старостами Вороньківської сільської ради на особистому прийомі громадян було прийнято 136 осіб, а саме старостою сіл Старе та Васильки – 39 осіб; старостою сіл Мирне та Малі Єрківці – 17 осіб; старостою сіл Головурів та Кийлів – 27 осіб; старостою села Сошників- 25 осіб; старостою села Проців – 28.

 

Ведеться реєстрація звернень, що надійшли поштовим та електронним зв’язком. Протягом І кварталу 2025 року спеціалістами відділу усно та в телефонному режимі надавались консультації з питань: надання адміністративних послуг, реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна, вчинення нотаріальних дій, реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання громадян, реєстрації в реєстрі актів цивільного стану громадян або запитувач перенаправляється до більш компетентних посадових осіб за належністю, враховуючи специфіку порушених питань.

Виконавчим комітетом Вороньківської сільської ради забезпечено належну реєстрацію звернень, звернення укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства. Звернення, що надходять до виконкому сільської ради, розглядаються керівництвом і надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень повідомляють про результати розгляду.

 

 

Начальник відділу ЦНАП                                                               Яна ВЛАСКО