10/08/2021
Рішення сесії сільської ради від 10.08.2021 № 332-9-VІІІ «Про розгляд звернень громадян, за І півріччя 2021 року»
ВОРОНЬКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
ДЕВ’ЯТА ЧЕРГОВА СЕСІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
Про розгляд звернень громадян,
за І півріччя 2021 року
Заслухавши інформацію начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» «Про стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2021року» відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до виконавчого комітету Вороньківської сільської ради та на удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян Вороньківська сільська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Інформацію начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Власко Я.В. «Про стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2021року» прийняти до відома (додається).
2. Заступникам сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради, секретарю сільської ради, начальникам відділів виконавчого комітету Вороньківської сільської ради, забезпечити :
- неухильне дотримання порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про зверненнягромадян»;
- посилення персональної відповідальності та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень;
- недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам ;
- приділення особливої уваги вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, учасників бойових дій, учасників АТО, ветеранів праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;
- запровадження постійного контролю за організацією роботи посадових та службових осіб з ізверненнями громадян;
- з’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень ;
- безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян.
- Секретарю виконавчого комітету сільської ради Спис В.О. проводити аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, висвітлювати стан роботи зі зверненнями громадян на сайті сільської ради.
Сільський голова Любов ЧЕШКО
с. Вороньків
від 10.08.2021р.
№ 332-9-VІІІ
Прикріплені файли: