Вороньківська територіальна громада

Київська область, Бориспільський район

10/08/2021

Рішення сесії сільської ради від 10.08.2021 № 332-9-VІІІ «Про розгляд звернень громадян, за І півріччя 2021 року»

ВОРОНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

БОРИСПІЛЬСЬКОГО  РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

ДЕВ’ЯТА ЧЕРГОВА СЕСІЯ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Про розгляд звернень громадян,

 за І півріччя  2021 року

 

Заслухавши інформацію  начальника відділу  «Центр надання адміністративних послуг»   «Про стан роботи зі зверненнями громадян  за І півріччя 2021року» відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до виконавчого комітету Вороньківської сільської ради  та на  удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян Вороньківська сільська рада

В И Р І Ш И Л А: 

  1. Інформацію начальника  відділу «Центр надання адміністративних послуг» Власко Я.В.  «Про стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2021року» прийняти до відома (додається).

2. Заступникам сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради, секретарю сільської ради, начальникам відділів виконавчого комітету Вороньківської сільської ради,  забезпечити :

- неухильне дотримання порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про зверненнягромадян»;

- посилення персональної відповідальності та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень;

- недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам ;

- приділення особливої   уваги   вирішенню   проблем,  з  якими звертаються ветерани війни  та  праці,  особи з інвалідністю,  учасників бойових дій, учасників АТО, ветеранів праці, громадян, які постраждали   внаслідок   Чорнобильської  катастрофи,  багатодітні сім'ї,  одинокі  матері  та   інші   громадяни,   які   потребують соціального захисту та підтримки;

- запровадження постійного   контролю  за  організацією  роботи посадових та службових осіб з ізверненнями громадян;

- з’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень ;

- безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян.

  1. Секретарю виконавчого комітету сільської ради Спис В.О.  проводити аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, висвітлювати стан роботи зі зверненнями громадян на сайті сільської ради.

 

Сільський голова                                                                   Любов ЧЕШКО

 

 

 

с. Вороньків

від 10.08.2021р.

№ 332-9-VІІІ


Прикріплені файли: