Вороньківська територіальна громада

Київська область, Бориспільський район

18/10/2024

Рішення виконавчого комітету сільської ради від 18.10.2024 № 344 «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Вороньківської сільської ради за підсумками 9 місяців 2024 року»

 

ВОРОНЬКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від 18.10.2024 року                    с. Вороньків                           № 344

 

Про стан роботи зі зверненнями громадян

у виконавчому комітеті Вороньківської

сільської ради за підсумками 9 місяців 2024 року

 

 

Відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян”, на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, заслухавши інформацію начальника відділу «ЦНАП» про стан роботи із зверненнями громадян протягом 9 місяців 2024 року, виконавчий комітет Вороньківської сільської ради

 

В И Р І Ш И В: 

  1. Інформацію начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Власко Я.В.  «Про стан роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2024 року» прийняти до відома (додається).

2. Заступникам сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради, секретарю сільської ради, старостам та начальникам відділів виконавчого комітету Вороньківської сільської ради  забезпечити:

- неухильне дотримання порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян»;

       - посилення персональної відповідальності та рівня виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень;

- недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством;

- запровадження постійного   контролю  за  організацією  роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян;

- безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян;

- забезпечити особливо уважне ставлення до розгляду звернень пільгової категорії населення.

  1. Секретарю виконавчого комітету сільської ради Спис В.О.  проводити аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, висвітлювати стан роботи зі зверненнями громадян на сайті сільської ради.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Людмилу ПАСЬКО.

 

Сільський голова                                                                           Любов ЧЕШКО

 

 

 

 

 


Прикріплені файли: