18/10/2024
Рішення виконавчого комітету сільської ради від 18.10.2024 № 344 «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Вороньківської сільської ради за підсумками 9 місяців 2024 року»
ВОРОНЬКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 18.10.2024 року с. Вороньків № 344
Про стан роботи зі зверненнями громадян
у виконавчому комітеті Вороньківської
сільської ради за підсумками 9 місяців 2024 року
Відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян”, на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, заслухавши інформацію начальника відділу «ЦНАП» про стан роботи із зверненнями громадян протягом 9 місяців 2024 року, виконавчий комітет Вороньківської сільської ради
В И Р І Ш И В:
- Інформацію начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Власко Я.В. «Про стан роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2024 року» прийняти до відома (додається).
2. Заступникам сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради, секретарю сільської ради, старостам та начальникам відділів виконавчого комітету Вороньківської сільської ради забезпечити:
- неухильне дотримання порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян»;
- посилення персональної відповідальності та рівня виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень;
- недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством;
- запровадження постійного контролю за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян;
- безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян;
- забезпечити особливо уважне ставлення до розгляду звернень пільгової категорії населення.
- Секретарю виконавчого комітету сільської ради Спис В.О. проводити аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, висвітлювати стан роботи зі зверненнями громадян на сайті сільської ради.
- Контроль за виконанням рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Людмилу ПАСЬКО.
Сільський голова Любов ЧЕШКО
Прикріплені файли:
Поділитись рішенням
Дізнайтеся також
Усі рішення