Вороньківська територіальна громада

Київська область, Бориспільський район

19/07/2024

Рішення виконавчого комітету сільської ради від 29.11.2024 № 208 «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Вороньківської сільської ради за підсумками І півріччя 2024 року»

ВОРОНЬКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від 19 липня 2024                           с. Вороньків                             № 208

 

Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Вороньківської сільської ради за підсумками І півріччя 2024 року

 

Відповідно до статті 28 Закону України «Про звернення громадян», на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, заслухавши інформацію начальника відділу «ЦНАП» про стан роботи із зверненнями громадян протягом І півріччя 2024 року виконавчий комітет Вороньківської сільської ради

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Яни ВЛАСКО  «Про стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2024 року» прийняти до відома (додається).

2. Заступникам сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради, секретарю сільської ради, старостам та начальникам відділів виконавчого комітету Вороньківської сільської ради  забезпечити :

- неухильне дотримання порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян»;

       - запровадження постійного   контролю  за  організацією  роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян;

- безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян.

- забезпечити особливо уважне ставлення до розгляду звернень пільгової категорії населення;

- щомісяця проводити виїзний прийом громадян спеціалістами виконавчого комітету;

    3.  Начальнику відділу «Центр надання адміністративних послуг» Яні ВЛАСКО  щомісячно проводити перевірку старостатів щодо роботи зі зверненнями громадян.

  1. Секретарю виконавчого комітету сільської ради Віталіні СПИС  проводити аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, висвітлювати стан роботи зі зверненнями громадян на сайті сільської ради.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Людмилу ПАСЬКО.

 

Сільський голова                                               Любов ЧЕШКО