19/07/2024
Рішення виконавчого комітету сільської ради від 29.11.2024 № 208 «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Вороньківської сільської ради за підсумками І півріччя 2024 року»
ВОРОНЬКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 19 липня 2024 с. Вороньків № 208
Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Вороньківської сільської ради за підсумками І півріччя 2024 року
Відповідно до статті 28 Закону України «Про звернення громадян», на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, заслухавши інформацію начальника відділу «ЦНАП» про стан роботи із зверненнями громадян протягом І півріччя 2024 року виконавчий комітет Вороньківської сільської ради
ВИРІШИВ:
- Інформацію начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Яни ВЛАСКО «Про стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2024 року» прийняти до відома (додається).
2. Заступникам сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради, секретарю сільської ради, старостам та начальникам відділів виконавчого комітету Вороньківської сільської ради забезпечити :
- неухильне дотримання порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян»;
- запровадження постійного контролю за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян;
- безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян.
- забезпечити особливо уважне ставлення до розгляду звернень пільгової категорії населення;
- щомісяця проводити виїзний прийом громадян спеціалістами виконавчого комітету;
3. Начальнику відділу «Центр надання адміністративних послуг» Яні ВЛАСКО щомісячно проводити перевірку старостатів щодо роботи зі зверненнями громадян.
- Секретарю виконавчого комітету сільської ради Віталіні СПИС проводити аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, висвітлювати стан роботи зі зверненнями громадян на сайті сільської ради.
- Контроль за виконанням рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Людмилу ПАСЬКО.
Сільський голова Любов ЧЕШКО
Поділитись рішенням
Дізнайтеся також
Усі рішення