Вороньківська територіальна громада

Київська область, Бориспільський район

24/04/2021

Рішення від 24.04.2021 № 92 «Про затвердження положення про інспектора з благоустрою Вороньківської сільської ради»

b„

Виконавчий комітет

Вороньківської сільської ради

Бориспільського району Київської області

 

РІШЕННЯ

 

Про затвердження положення про

інспектора з благоустрою

     Вороньківської сільської ради

 

      З метою здійснення контролю за станом благоустрою території Вороньківської сільської ради, дотриманням Правил благоустрою, керуючись ст. 10, 40 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», ст. 26, 30, 33, 42, 50, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 15,19 Закону України «Про охорону навколишнього природного серодовища», наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 09.11.2007 р. № 177 «Про затвердження примірного положення про інспекцію з благоустрою населеного пункту», виконавчий комітет  Вороньківської сільської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити «Положення про інспектора з благоустрою   Вороньківської сільської ради »  згідно додатку 1.

 

2.  Затвердити зразок  посвідчення  інспектора з благоустрою 

      згідно додатку 2

 

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського  голови  з питань діяльності  виконавчих органів ради Іщенка О.М.

 

 

 

Сільський голова                                                                  Любов ЧЕШКО

 

с.Вороньків

24.04.2021р

№ 92

 

 

 

 

Додаток 2

до Положення про інспекцію з благоустрою

№_92_від_24.04.2021р.

 

 

ФОРМА ПОСВІДЧЕННЯ ІНСПЕКТОРА З БЛАГОУСТРОЮ

Перша сторінка обкладинки

 

 
 

 

ПОСВІДЧЕННЯ

 

ІНСПЕКТОРА

З БЛАГОУСТРОЮ

ВОРОНЬКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

 

 

 

                                  

 

Перша сторінка розвороту                                                  Друга сторінка  розвороту

 

Вороньківська сільська рада

                ПОСВІДЧЕННЯ №_______

 

        Прізвище__________________________

        Ім’я______________________________

        По батькові________________________

 

 

 
   
 

                      є інспектором з

                    благоустрою

                      Вороньківської

                      сільської ради

 

      (фото)

сільський голова

 

м.п. ___________       ______________

           (підпис)          (Прізвище та ініціали)

 

                           «___» ____________20____р.

 

 

 

ПОСВІДЧЕННЯ ДІЙСНЕ

 

  До «___» ________________20____р.

 

 

Відмітка про продовження строку дії

Посвідчення

 

Продовжено            до «___»_______20__р.

 

м.п. ___________           _________________

           (підпис)         (Прізвище та ініціали)

 

 

Продовжено            до «___»_______20__р.

 

м.п. ___________           _________________

           (підпис)           (Прізвище та ініціали

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                             

 

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

№  92   від  24.04.2021року.

                                              

                                                                                                              

 

Положення

про інспектора із благоустрою Вороньківської сільської  ради

 

 

 

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Інспектор з благоустрою Вороньківської сільської ради   утворюється шляхом введення у штат, який підзвітний виконавчому комітету Вороньківської сільської ради

1.2.Повноваження інспектора поширюється на територію Вороньківської сільської ради.

1.3. Посада Інспектора створена з метою здійснення контролю за:

- дотриманням юридичними та фізичними особами вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів», нормативно-правових актів, що регулюють відносини в сфері благоустрою, Правил благоустрою території Вороньківської сільської ради;

- станом благоустрою території, в тому числі озелененням, охороною зелених насаджень, створенням місць відпочинку громадян, утриманням в належному стані закріплених за підприємствами, установами, організаціями територій.

1.4. У своїй діяльності Інспектор керується Конституцією і законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими та нормативно-технічними актами центральних органів виконавчої влади, рішеннями сільської ради, її виконкому, розпорядженнями сільського голови, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

1.5. Інспектор не є юридичною особою.

1.6. Інспектор призначається на посаду та звільняється з посади сільським головою.

1.7. Діяльність Інспектора регламентується посадовою інструкцією, яка затверджуються керівником.

1.8. У цьому положенні терміни вживаються в значенні, визначеному Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні», Правилами благоустрою Вороньківської сільської ради

 

 

2.ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ІНСПЕКТОРА

 

2.1. Контроль за дотриманням правил благоустрою території,  Вороньківської сільської ради  забезпечення чистоти та порядку.

2.2. Сприяння розвитку та поліпшенню стану благоустрою.

2.3. Притягнення винних до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою.

2.4. Профілактика запобігання правопорушень в сфері благоустрою.

 

3.ФУНКЦІЇ ІНСПЕКТОРА

 

3. Інспектор з благоустрою відповідно до покладених на нього завдань повинен:

3.1. Систематично проводити самостійні і спільні рейди та перевірки з санітарно-епідеміологічною службою та іншими службами для здійснення контролю за:

- станом благоустрою територій, закріплених та прилеглих до установ, підприємств, організацій, торгівельних точок тощо;

-накопичення побутових відходів біля нежитлових і житлових будинків, будинків приватного сектору та їх своєчасного вивозу;

- дотримання природоохоронного законодавства суб’єктами підприємницької діяльності, фізичними особами у частині поводження з побутовими відходами ;

- своєчасним прийняттям заходів до господарюючих суб’єктів, фізичним та юридичним особам, утворюючих стихійні звалища;

- розклеювання об’яв, афіш на стінах будівель, опорах та в інших не призначених для цього місцях;

- станом газонів та зелених насаджень, скверів і парків;

-самовільним встановленням рекламних конструкцій, інформаційно-рекламних плакатів, торгівельних лотків, кіосків, павільйонів, предметів ритуальної атрибутики;

- зміною меж акваторії та прибережні смуги водних об'єктів при виконанні будівельних та ремонтних робіт;

-розпалення багать у не відведених для цього місцях;
- здійснення миття транспортних засобів, прання білизни, купання тварин в санітарній зоні річок та водойм;

- захаращенням пожежних проїздів на територіях, прилеглих до житлових будинків;

- розкидуванням сміття, недопалків, паперу, тари, ганчір'я тощо на вулицях, площах, парках, інших громадських місцях, а також спаленням сміття у контейнерах і урнах;

- забрудненням проїзджої частини вулиць при перевезенні вантажів, виїзді автотранспорту з будівельних майданчиків.

3.2 Складає протоколи про порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів для притягнення винних до відповідальності.

3.3.  Контролює забезпечення чистоти і порядку в громаді, очищення території та об'єктів від побутових відходів.

3.4.Бере участь в обговоренні проектів благоустрою об'єктів та елементів благоустрою громади,  іншої технічної документації з питань благоустрою і вносить відповідні пропозиції на розгляд органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, не залежно від форм власності.

3.5. Вносить пропозиції про розвиток та поліпшення стану об’єктів та елементів благоустрою, удосконалення Правил благоустрою території.

3.6.Здійснює профілактику порушень законодавства в сфері благоустрою населених пунктів.

3.7.Готує матеріали та пропозиції на засідання виконкому селищної ради, її постійних комісій за своєю компетенцією, а також ініціює їх проведення.

3.8.Веде облік підприємств, організацій, юридичних і фізичних осіб, що систематично порушують правила благоустрою, для передачі відомостей про їх у відповідні служби.

3.9. Інспектор в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з підприємствами, установами та організаціями.

3.10. Здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

 

4.ПРАВА ІНСПЕКТОРА

 

4.1.Складати приписи і протоколи про адміністративні правопорушення в межах компетенції та порядку, передбаченому  діючим законодавством,  по відношенню до осіб, які порушують правила благоустрою, для притягнення винних до відповідальності.

4.2.У випадках, передбачених  діючим законодавством про адміністративні правопорушення, передавати матеріали про адміністративні правопорушення на розгляд адміністративної комісії Виконавчого комітету сільської  ради.

4.3.Проводити рейди та перевірки територій та об'єктів населених пунктів щодо стану їх благоустрою і додержання підприємствами, установами, організаціями, громадянами законодавства у сфері благоустрою.

4.4. Надавати допомогу підприємствам, установам, організаціям та громадянам, в межах своїх повноважень, у поліпшенні стану території та об'єктів благоустрою селища.

4.5.Здійснювати в межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства в сфері благоустрою населених пунктів. Складати приписи щодо приведення об'єктів та елементів благоустрою до належного стану.

4.6.Подавати у встановленому порядку пропозиції з розвитку та поліпшення стану благоустрою територій та об'єктів, удосконалення Правил благоустрою на території Вороньківської  сільської ради

4.7.Надавати інформацію органам державного контролю відповідно до законодавства.

4.8.Подавати пропозиції щодо подання до суду позовів про відшкодування шкоди, завданої об’єктам благоустрою, виявлені порушення законодавства у сфері благоустрою, правил благоустрою, рішень селищної ради, виконкому, розпоряджень сільського голови та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у цій сфері, в межах повноважень та прав, визначених цим положенням.

4.9.Залучати спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з керівниками) до розгляду питань, що належать до їх компетенції.

4.10. Одержувати від центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, фізичних осіб інформацію, документи і матеріали для виконання покладених на інспекцію завдань, не пізніше як у п’ятиденний термін з дня надання запиту.

4.11.Скликати у встановленому порядку наради за своєю компетенцією.

4.12.Набувати інших прав відповідно до законодавства.

 

5.ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕВІРОК

 

5.1.Інспектор має право брати участь у спільних рейдах та перевірках з санітарно-епідеміологічною службою й іншими службами. Графік зазначених спільних рейдів і перевірок затверджується виконавчим комітетом  Вороньківської сільської ради або сільськимим головою.

5.2.Інспектор має право самостійно проводити планові та позапланові перевірки дотримання підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами-підприємцями,  законодавства у сфері благоустрою.

5.3.Планові перевірки проводяться відповідно до  щомісячного графіку,  за погодженням з сільським головою.

5.4.Позапланові перевірки проводяться у разі надходження заяв, скарг, службових, доповідних записок або у разі явного загальновідомого порушення законодавства у сфері благоустрою.

5.5.При проведенні перевірок інспектор повинен мати при собі службове посвідчення.

5.6. Якщо під час перевірки виявлені причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, інспектор зобов’язаний скласти та видати офіційний документ – припис, який є обов’язковим для виконання в термін до десяти календарних діб особами, які його отримали.

У приписі зазначається: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала припис, відомості про особу, на яку складений припис, та надаються пропозиції щодо усунення причин та умов, які спричиняють порушення благоустрою.

Припис підписується особою, яка його склала, і особою, на яку він складений.

У разі відмови особи отримати припис в графі «Припис одержав» робиться про це запис.

Якщо виявлені порушення стосуються робіт з озеленення, косіння газонів, прибирання території, відсутності урн і т.п., порушник повинен усунути виявлені порушення в триденний термін після надання припису. В разі не усунення порушень, дані види робіт (за згодою сільського голови) можуть виконуватися КП,  яке надає порушнику рахунок за виконані роботи. Витрати, понесені КП,  внаслідок виконання згаданих вище робіт, підлягають сплаті порушником в повному обсязі добровільно в п’ятиденний термін з дати отримання порушником рахунку і акту виконаних робіт чи стягуються в судовому порядку.

5.7.Інспектор під час перевірки об’єкту благоустрою, виявивши порушення вимог Правил благоустрою, зобов’язаний на винну особу скласти протокол про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення. При вчиненні однією посадовою чи фізичною особою двох або більше адміністративних правопорушень, протокол про вчинення адміністративного правопорушення складається за кожне правопорушення окремо.

Протокол про адміністративне правопорушення складається відповідно до вимог чинного законодавства.

У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу порушника, місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення порушника, інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Протокол підписується особою, яка його склала і особою, яка вчинила адміністративне правопорушення; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.

У разі відмови особи, яка вчинила правопорушення, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка вчинила правопорушення, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.

При складанні протоколу порушникові роз’яснюються його права і обов’язки, передбачені статтею 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, про що робиться відмітка у протоколі.

У випадку відсутності правопорушника на місці порушення, що унеможливлює складання протоколу з зазначенням відомостей про особу правопорушника, інспектор складає акт, в якому зазначають місце, час, зміст правопорушення та власника об’єкту, де відбулось правопорушення (або установу, підприємство, організацію, за якою  закріплена територія) і передають до адміністративної комісії.

 В такому випадку, протокол про адміністративне правопорушення складається на правопорушника при його явці на засідання адміністративної комісії.

5.8.Після складення протоколу, він у п’ятиденний строк надсилається на розгляд до адміністративної комісії виконавчого комітету Делятинської об’єднаної територіальної громади.

5.9.Відшкодування майнової шкоди, заподіяної об’єкту благоустрою під час вчинення адміністративного правопорушення, здійснюється у Порядку встановленому Правилами благоустрою. В разі не усунення порушень особою, винною у порушенні правил благоустрою, у разі якщо це не усунення може привести до погіршення  санітарно-епідеміологічної ситуації, або спричинити інші негативні наслідки, роботи по усуненню наслідків цих правопорушень можуть виконуватися КП  (за погодженням з головою), яке надає порушнику рахунок за виконані роботи. Витрати, понесені КП  внаслідок виконання згаданих вище робіт, підлягають сплаті порушником в повному обсязі добровільно в п’ятиденний термін з дати отримання порушником рахунку і акту виконаних робіт чи стягуються в судовому порядку.

5.10.Форма посвідчення інспектора з благоустрою, форми приписів, актів перевірки і протоколів про порушення законодавства у сфері благоустрою затверджуються рішенням виконавчого комітету Вороньківської сільської ради.

 

 

 

Секретар  сільської ради                                   Спис В.О.

 


Прикріплені файли: