Вороньківська територіальна громада

Київська область, Бориспільський район

01/07/2021

Рішення виконавчого комітету сільської ради від 01.07.2021 № 205 «Про комісію з розгляду питань щодо забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа»

 

Виконавчий комітет

Вороньківської сільської ради

Бориспільського району Київської області

 

РІШЕННЯ

 

Про комісію з розгляду питань

щодо забезпечення житлом дітей-сиріт,

дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа

 

Відповідно до пп. 4 п. б) ч. 1 ст. 34, ч. 6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 9 Порядку та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам н проектні, будівельно-ремонті роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 615 «Про деякі питання забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа житлом та підтримки малих групових будинків» виконавчий комітет  Вороньківської сільської  ради

ВИРІШИВ:

1. Утворити комісію з розгляду питань щодо забезпечення житлом     дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа у складі згідно з додатком.

 

2. Затвердити положення про комісію з розгляду питань щодо забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа (додається).

 

3.Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету сільської ради від 20.05.2021 № 158 «Про утворення комісії з використання у 2021 році субвенції з державного бюджету на забезпечення житлом дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з іх числа».

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Пасько Л.А.

 

Сільський  голова                                   Любов ЧЕШКО

с.Вороньків

від 01 липня 2021 р.

№ 205

 

 

Додаток

                                                                  до рішення виконавчого комітету

                                                                  сільської ради

                                                                  від 01.07.2021 № 205

 

Склад комісії

з розгляду питань щодо забезпечення житлом дітей-сиріт,

дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа

 

ПАСЬКО

Людмила Анатоліївна

 

-

заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії

 

КОСИНСЬКА

Людмила Валентинівна

 

-

начальник служби у справах дітей, заступник голови комісії

МАМАЙСУР

Анастасія Олександрівна

-

заступник начальника відділу соціального захисту населення, секретар комісії

 

Члени комісії:

 

ЧОРНОУС

Оксана Василівна

 

-

головний спеціаліст управління гуманітарного розвитку

ВАРЕНИК

Анастасія Олександрівна

-

головний спеціаліст служби у справах дітей

 

 

ОРСАГ

Михайло Михайлович

-

начальник відділу житлово – комунального господарства , інфраструктури та благоустрою

 

ШЕВЧЕНКО

Альона Олександрівна

Представник громадськості ( за згодою)

Секретар сільської ради                                                    

-

спеціаліст І категорії відділу юридичного забезпечення

 

 

                   В.О.Спис

         

 

 

 

                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

сільської ради 

від 01.07.2021  № 205

 

Положення про комісію

з розгляду питань щодо забезпечення житлом дітей-сиріт,

дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа

 

  1. Загальні положення

 

    1. Комісія з розгляду питань щодо забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа (далі –Комісія) є  консультативно-дорадчим органом, що утворюється виконавчим комітетом сільської ради і створена для формування пропозицій стосовно отримання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа (далі — субвенція).
    2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування», постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року  № 615 «Деякі питання забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа житлом та підтримки малих групових будинків», та Положенням.
    3. Положення про Комісію та її склад затверджується рішенням виконавчого комітету сільської ради.

 

  1. Права та повноваження Комісії

 

2.1. Комісія має право:

2.1.1. Одержувати в установленому законодавством порядку необхідну для її діяльності інформацію від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності.

2.1.2. Утворювати робочі групи, залучати до них представників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадських організацій (за згодою) для підготовки пропозицій з питань, які розглядає Комісія.

2.1.3. Запрошувати на свої засідання представників виконавчих органів сільської ради, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, громадських організацій  (за погодженням з їх керівниками) з питань, що стосуються діяльності Комісії.

2.2. До повноважень Комісії належить:

 

 

 

2.2.1. Визначення потреби в субвенції за напрямами, передбаченими пунктом 4, з урахуванням умов, визначених пунктом 5 цих Порядку та умов, підготовка відповідних пропозицій з урахуванням пунктів 12 і 14 цих Порядку та умов, і наявної проектної документації, кількості малих групових будинків та дітей, які перебувають в них, установлених розмірів відповідних виплат;

2.2.2. Формування та затвердження загальних списків осіб, які перебувають на квартирному обліку, із зазначенням прізвища, імені, по батькові (за наявності), дати народження особи, дати її взяття на такий облік, інвалідності (у разі встановлення) та орієнтовної потреби в коштах, необхідних для придбання житла;

2.2.3. Затвердження списків осіб для виплати грошової компенсації із визначенням окремо щодо кожної особи обсягу такої компенсації. До загального списку не включаються особи, яким було виділено грошову компенсацію за рахунок субвенції у попередньому році;

2.2.4. Погодження щодо: житлових об'єктів, які планується придбати для забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, соціальним житлом, житлом для осіб, у тому числі за рахунок грошової компенсації; нового будівництва приміщень для розміщення малих групових будинків, житла для дитячих будинків сімейного типу, капітального ремонту/реконструкції житла для дитячих будинків сімейного типу;

розроблення проектної документації на нове будівництво приміщень для розміщення малих групових будинків, капітальний ремонт/ реконструкцію житла для дитячих будинків сімейного типу;

2.2.5.Проведення перевірки щодо наявності в дитини статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа; наявності в осіб, старших 23 років, підстав постановки на квартирний облік їх як дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа; наявності документів про перебування особи на квартирному обліку; документів, що подаються для придбання житла; обстеження стану житлового приміщення (будинку, квартири), що придбається.

 

3. Структура Комісії, її склад та керівництво

3.1. До складу Комісії входять представники виконавчих органів сільської ради: управління соціального захисту населення, фінансового управління, управління освіти і науки, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури, регіонального розвитку та будівництва, капітального будівництва, служби у справах дітей та сім’ї, уповноваженого представника громадськості та інших установ (за їх згодою).

3.2. Комісію очолює заступник сільського голови, який керує роботою та головує на її засіданнях.

Голова Комісії має заступника та секретаря. Заступником голови комісії є начальник служби у справах дітей (далі – Служба). У разі відсутності голови Комісії,  заступник голови виконує повноваження головуючого на засіданні.

 

 

3.3. Основною формою діяльності Комісії є її засідання, які проводяться за ініціативи Служби по придбанню дитині житла або виплату їй грошової компенсації (з усіма необхідними документами заявника).

3.4. Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше ніж дві третини загальної кількості її членів.

До участі у засіданнях Комісії можуть запрошуватися представники підприємств, установ, організацій та громадяни, як беруть безпосередню участь у вирішенні зазначених питань.

3.5. Поточну роботу Комісії виконує секретар.

Секретар за дорученням голови скликає засідання Комісії. Оформляє протокол засідання. У разі відсутності секретаря, його обов’язки виконує працівник Служби, на якого покладено виконання таких обов’язків відповідно до посадових інструкцій.

3.6. Хід засідання оформлюється протоколом, який підписується всіма членами Комісії, які були присутні на засіданні.

3.7. Рішення Комісії приймаються шляхом відкритого голосування простою більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні, та оформляються протоколом, що затверджується виконавчим комітетом сільської ради. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

Окрема думка члена Комісії, який голосував проти прийняття рішення, може бути викладена у письмовій формі.

3.8. Голова, його заступники і члени Комісії беруть участь у її роботі на громадських засадах.

  1. Забезпечення роботи Комісії

 

4.1. Організаційно-методичне забезпечення Комісії здійснює служба у справах дітей сільської ради.

  1. Взаємодія з іншими органами

 

5.1. Комісія під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє  з іншими виконавчими органами сільської  ради, а також підприємствами, установами та організаціями, благодійними організаціями та об’єднаннями громадян з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на неї завдань та здійснення запланованих заходів.

 

 

 


Прикріплені файли:

Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення